Κοπή πίτας Φίλων Κλασικού Αυτοκινήτου Δυτικής Μακεδονίας την Κυριακή 20/1

Οι ΦΙΚΑΔΥΜ (Φίλοι Κλασικού Αυτοκινήτου Δυτικής Μακεδονίας) κόβουν την  πρώτη τους πίτα την Κυριακή 20-01-2013 και ώρα 12:30 στην εξοχική    ταβέρνα «Το Κλιούγκι» καλωσορίζοντας τη νέα χρονιά.
Στον αύλιο χώρο θα    βρίσκονται σταθμευμένα κλασικά οχήματα των μελών.  Καλούνται όλοι οι λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων να μας τιμήσουν με    την παρουσία τους .
Καλή Χρονιά!!!