Με
μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή μικρών και μεγάλων πραγματοποιήθηκε το
«Μουχαμπέτι» το παραδοσιακό αυθεντικό γλέντι, που διοργάνωσε ο
Φυσιολατρικός Όμιλος Κομνηνών «Φίλοι του Βουνού» σε έναν υπαίθριο χώρο
στο κέντρο του χωριού. Ήταν μία από τις πολλές εκδηλώσεις που κάνει ο
Σύλλογος με σκοπό τη διατήρηση των σχέσεων με τους κατοίκους της Τοπικής
Κοινότητας αλλά και την αναβίωση παλαιών συγκεντρώσεων και γλεντιών
στην ύπαιθρο γύρω από την φωτιά, με παραδοσιακούς μεζέδες και μουσική.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του Westchannel…
