Σύλλογος γονέων 1ου Δημοτικού σχολείου Κοζάνης «Ο Ισοκράτης»: Aποχαιρετιστήρια γιορτή προς τιμήν των παιδιών που αποφοιτούν από το Δημοτικό Σχολείο την Τετάρτη 12 Ιουνίου


 Κυρίες και Κύριοι, Γονείς, Κηδεμόνες και Συγγενείς των μαθητών της  Στ΄ τάξης του Σχολείου μας.      Στην τελευταία συνάντησή μας ως Σύλλογος, την Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013, αποφασίσαμε να οργανώσουμε μια αποχαιρετιστήρια γιορτή προς τιμήν των παιδιών μας που αποφοιτούν από το Δημοτικό Σχολείο.
Σας προσκαλούμε λοιπόν
την Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013 και ώρα 700μ.μ
sxoliki giortiστην αυλή του Σχολείου
Ως Σύλλογος, αναλάβαμε την υποχρέωση να οργανώσουμε το χώρο και να προσφέρουμε σε όλα τα παιδιά, όπως συνηθίζουμε κάθε χρόνο, σουβλάκια και αναψυκτικά. Πέρα όμως από όλα αυτά, όπως αποφασίσαμε, καλούμε όλους σας να συνεισφέρετε αν μπορείτε, με διάφορα εδέσματα, στη δημιουργία ενός μπουφέ.
Παρακαλούμε πολύ, για τη συμμετοχή σας.