Ο Σύλλογος πολιτικών υπαλλήλων ΥΕΑΘΑ/ΓΕΣ Δυτικής Μακεδονίας για το κλείσιμο του Α΄ΣΣ και της ΙΙ ΤΑΞΥΠ


Η Κυβέρνηση μέσα   πλαίσια της  αναδιοργάνωσης του στρατού ανακοίνωσε ότι το Α΄ΣΣ και η ΙΙ ΤΑΞΥΠ κλείνουν.Και παρατηρούμε ότι κανείς μα κανείς στην περιοχή δεν προβληματίζεται…. ή μάλλον σε κανένα δεν έχει δημιουγήσει το γεγονός κάποια απορία..
a soma stratouΜήπως νομίζουμε ότι έχουμε να κάνουμε με το κλείσιμο ενός φυλακίου παρατήρησης και ένας υποδεκανέας θα μετακινηθεί. Και ετσι δεν θα επιρεαστεί η οικονομία της Κοζάνης Πολλοί βέβαια περιμένουν το κλείσιμο του Α΄ΣΣ για να ”διαμελίσουν τα ιματια του ” και ισως έτσι δώσουν διέξοδο σε προβλήματα της περιοχής ….
Εδώ λοιπον στο Α΄ΣΣ και την ΙΙ ΤΑΞΥΠ υπηρετούν εκατοντάδες Αξιωματικοί , Υπαξιωματικοί και Πολιτικοί Υπάλληλοι και εκτός απο τους μισθούς , που ειναι μία αξιόλογη οικονομικη  παρουσία στην τοπική κοινωνία , υπάρχει και ενα τεράστιο ποσό που δαπανάται  ,  για να καλύψει τις ανάγκες των μονάδων.. Το κλείσιμο λοιπον των μονάδων σε μία περιοχή που έχει το μεγαλύτερο δειχτη ανεργίας στην Ευρώπη , αφαιρεί απο την αγορά ακόμη μερικές εκατοντάδες εργαζομένων και πληγώνει ακόμη την αιμορραγούσα περιοχή μας   …. Το γεγονός αυτό πρέπει να μας προβληματίζει ολους .. Η φωνή μας θα γίνει κραυγή για να μπορέσει να φτάσει σε όλους και να τους αφυπνίσει …