Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Δακής & ο Δήμαρχος Σερβίων - Βελβεντού Βασίλης Κωνσταντόπουλος τη Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013,
στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων -- Βελβεντού
στα Σέρβια, στην παρουσίαση και υπογραφή της σύμβασης του έργου:«Κτίριο Πολιτιστικού Κέντρου Σερβίων»...