ΚΚΕ Τ.Ο. Ενέργειας Δ.Μακεδονίας :Όλοι στο συλλαλητήριο ενάντια στην απελευθέρωση-ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ την Τρίτη 25 Ιουνίου 8.00 μ.μ. στην κεντρική πλατεία Πτολεμαϊδας


kkeΗ παραπέρα ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, με το χρονοδιάγραμμα που ανακοινώθηκε πριν λίγο διάστημα, θα σημάνει μια άνευ προηγουμένου επίθεση στο βιοτικό επίπεδο της εργατικής – λαϊκής οικογένειας.
Κάντε κλίκ για να διαβάσετε όλη την ανακοίνωση