Η
παραπέρα ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, με το χρονοδιάγραμμα που ανακοινώθηκε
πριν λίγο διάστημα, θα σημάνει μια άνευ προηγουμένου επίθεση στο βιοτικό
επίπεδο της εργατικής – λαϊκής οικογένειας.
Κάντε κλίκ για να διαβάσετε όλη την ανακοίνωση
ΚΚΕ Τ.Ο. Ενέργειας Δ.Μακεδονίας :Όλοι στο συλλαλητήριο ενάντια στην απελευθέρωση-ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ την Τρίτη 25 Ιουνίου 8.00 μ.μ. στην κεντρική πλατεία Πτολεμαϊδας
Η
παραπέρα ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, με το χρονοδιάγραμμα που ανακοινώθηκε
πριν λίγο διάστημα, θα σημάνει μια άνευ προηγουμένου επίθεση στο βιοτικό
επίπεδο της εργατικής – λαϊκής οικογένειας.