Έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν στη δημιουργία συνεταιριστικού ομίλουΑκολουθώντας το παράδειγμα άλλων εργαζομένων στα media που συνεταιρίστηκαν όταν έκλεισαν τα έντυπα ή οι οργανισμοί που εργάζονταν, οι πρώην εργαζόμενοι της ΕΡΤ που έχουν απομείνει στο κτίριο της Αγίας Παρασκευής συζητούν το ενδεχόμενο του συνεταιρισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, περίπου 200
εργαζόμενοι στην πρώην ΕΡΤ που παραμένουν στις εγκαταστάσεις της
εταιρίας στο Ραδιομέγαρο και εκπέμπουν καθημερινά πρόγραμμα, λέγεται ότι
έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν στη δημιουργία συνεταιριστικού ομίλου
με σκοπό να παράγουν πρωτογενές πρόγραμμα το οποίο θα μεταδίδουν μέσω
Web TV.
Με αυτό τον τρόπο αναμένεται να απαντήσουν – τουλάχιστον σε πρώτη φάση, οι πρώην εργαζόμενοι της ΕΡΤ όταν αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το κτίριο της Αγίας Παρασκευής.
Πηγή: enimerosi24
Με αυτό τον τρόπο αναμένεται να απαντήσουν – τουλάχιστον σε πρώτη φάση, οι πρώην εργαζόμενοι της ΕΡΤ όταν αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το κτίριο της Αγίας Παρασκευής.
Πηγή: enimerosi24
Στη δημιουργία Web TV προχωρούν οι πρώην εργαζόμενοι της ΕΡΤ






