Αναστατωμένοι είναι οι κάτοικοι της περιοχής των Σερβίων για το ενδεχόμενοκλείσιμο της ΛΑΡΚΟ
μετά τη μείωση της ζήτησης για κάρβουνο από πλευράς ΔΕΗ.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Σερβίων αν η ΛΑΡΚΟ αποχωρήσει
από την περιοχή τότε η περιοχή θα γίνει "γηροκομείο". Δείτε το ρεπορτάζ του
Βαγγέλη Χριστόδουλου από τον FLASH.
Αναστατωμένη η περιοχή των Σερβίων για το ενδεχόμενο κλείσιμο της ΛΑΡΚΟ. Τι δηλώνει ο Πρόεδρος Σερβίων Ιωάννης Θύμνιος (video)






