Η
δραστηριότητα που αναπτύσσεται στα ορυχεία και στους σταθμούς παραγωγής
της περιοχής, έχει καταστεί τα τελευταία 60 χρόνια, παραγωγικός
συντελεστής αλλά και ο μεγαλύτερος «εργοδότης» για την Περιφέρειά μας.
Για
τη Δυτική Μακεδονία, η αξιοποίηση των λιγνιτών αποτέλεσε και αποτελεί,
όρο οικονομικής επιβίωσης ενώ η ανάπτυξη ολάκερης της χώρας και η
ενίσχυση της εγχώριας βιομηχανικής παραγωγής, πέρασαν (και εξακολουθούν
να περνούν) μέσα από την αξιοποίηση του «εθνικού» (& φθηνού) μας καυσίμου, ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ.
Με
στόχο τη δημιουργία σαφούς εικόνας επί των σχεδίων και του σχεδιασμού
που υπάρχει καθώς και η ανάπτυξη ενός εποικοδομητικού διαλόγου που θα
συνδράμει στην βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης και στη δημιουργία προοπτικών, ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας συνδιοργανώνουν ημερίδα με θέμα: «Ο Ενεργειακός Σχεδιασμός της χώρας και η ανταγωνιστικότητα του λιγνίτη – Δυτική Μακεδονία ώρα μηδέν».
Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν στο ¨Κοβενδάρειο¨της Κοζάνης το Σάββατο 9 Ιουλίου. Ώρα έναρξης 9.30 το πρωί.Για την καλύτερη ενημέρωση και διευκόλυνσή σας, επισυνάπτουμε το πρόγραμμα εργασιών της ημερίδας
Γραφείο Τύπου
Κοζάνη: Hμερίδα με θέμα: «Ο Ενεργειακός Σχεδιασμός της χώρας και η ανταγωνιστικότητα του λιγνίτη – Δυτική Μακεδονία ώρα μηδέν», το Σάββατο 9/7






