Το Σάββατο 1 και την Κυριακή 2 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές του σωματείου Γουνεργατών – γουνεργατριών Σιάτιστας στα γραφεία του σωματείου για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. και εκπροσώπων στα συλλογικά όργανα.
Οι υποψηφιότητες για Δ.Σ , εξελεγκτική επιτροπή, για το Εργατικό κέντρο και την ΟΕΚΙΔΕ, θα γίνονται δεκτές έως την Τετάρτη 21 Σεπτέμβρη στα γραφεία του σωματείου από τις 19.30 εως τις 21.00



