Θέλω να ευχαριστήσω από βάθος καρδιάς όλους τους φίλους που συμμετείχαν στις εκλογές της 17/6/2012. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τους εκλογικούς Αντιπροσώπους που συμμετείχαν για ακόμη μια φορά με θάρρος,ευχαρίστηση και αγάπη για το καλύτερο αποτέλεσμα για την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Συγχαίρουμε τους υποψήφιους Βουλευτές για τον πολιτικό πολιτισμό τους λόγο και αξιοπρέπεια. Και βέβαια τους εκλεγμένους βουλευτές κ.Κασαπίδη Γεώργιο, κ.Παπαδόπουλο Μιχάλη, ευχόμενος καλό κουράγιο,δύναμη και καλή πορεία για τα προβλήματα που απασχολούν τους Έλληνες και να μην ξεχνούν το νόμο αλλά και την Εορδαία.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τους Ανώνυμους Νεοδημοκράτες που ψήφισαν τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Ο Πρόεδρος
Τσακυργιαννίδης Ευστράτιος



