Συνεδρίαση
του Δ.Σ. του Σωματείου Εργαζομένων Δ.Ε.Σ.Μ.Η.Ε. ΔΕΗ Α.Ε. Η «ΕΝΩΣΗ»
την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012 και ώρα 19:00, στην αίθουσα του Εργατικού
Κέντρου Ν. Κοζάνης με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης :
2) ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 35ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΓΕΝ.ΟΠ /ΔΕΗ-ΚΗΕ.
3) ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ – ΈΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ – ΑΔΕΙΕΣ ΒΟΗΘΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
4) ΔΙΑΦΟΡΑ



