Το υποκείμενο που ενοχλούνταν με την παρουσία και μόνο του αδέσποτου, αποφάσισε, όντας «ΘΕΟΣ» μέγας και κριτής (!!!), να δώσει ικανοποίηση στην μικροψυχία του και στον φιλοτομαρισμό του οπότε και ενήργησε μοιράζοντας χριστουγεννιάτικες φόλες…
Για μια ακόμη φορά, Η ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ, και μέρες που είναι ευχόμαστε το ίδιο και «καλύτερα» και στο «υποκείμενο» που έδρασε αφήνοντας πίσω του οργή και πόνο για ένα -ακόμα -πλάσμα που δεν έβλαψε κανέναν, και που για το μόνο που»έφταιξε» ήταν ότι ήρθε στον κόσμο αυτό χωρίς κανένας να το ρωτήσει…….
ΕΥΧΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ : «Υποκείμενα» αυτού του πλανήτη, να έχετε το παρόμοιο τέλος και το βράδυ όταν κοιμάστε να βλέπετε τους ίδους εφιάλτες που εμείς ζούμε κάθε φορά που μας φέρνετε μπροστά σε τέτοιες αλησμόνητες εικόνες!!!
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΓΙΖΩΟ
(πιστέψτε μας, κάτι τέτοια «υποκείμενα» μας έχουν κάνει και αλλάξαμε πρόσωπο!!)



