Την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012 ο Σύλλογος
Ηπειρωτών Κοζάνης επισκέφθηκε το βεστιάριο του Δήμου Κοζάνης και
προσέφερε είδη ένδυσης και υπόδησης που συγκέντρωσαν μέλη και φίλοι
του.
Ως γνωστό, ο Δήμος Κοζάνης από το
2003 διατηρεί βεστιάριο για τους οικονομικά ασθενέστερους συμπολίτες
μας, το οποίο στεγάζεται στο πρώην οικοτροφείο “Σαράντα Μάρτυρες” που
βρίσκεται απέναντι από το Εργατικό Κέντρο της πόλης μας. Στο χώρο αυτό
ο κάθε πολίτης μπορεί να αφήσει είδη ρουχισμού κι είδη οικιακής
χρήσεως ελαφρώς μεταχειρισμένα, που δεν χρησιμοποιεί πλέον , τα οποία
μπορούν να φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα σε άλλους συνανθρώπους μας.
Την ίδια ημέρα επίσης αντιπροσωπεία
του Συλλόγου, στα πλαίσια των εορτών των Χριστουγέννων και της
Πρωτοχρονιάς, επισκέφθηκε το «Τιάλειο Εκκλησιαστικό Γηροκομείο» και
αντάλλαξε ευχές με τους τρόφιμους και την Διοίκηση του Ιδρύματος.



