Aθωώθηκαν
πανηγυρικά από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Κοζάνης, έντεκα δημότες
και παράγοντες του Βελβεντού, οι οποίοι κατηγορούνταν για παρακώλυση
συγκοινωνίας, κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων ενάντια στον
«Καλλικράτη» και υπέρ του αυτόνομου δήμου Βελβεντού.
Έπειτα
από πολύωρη ακροαματική διαδικασία, η πρόεδρος του έδρας, ανακοίνωσε
την απόφαση του δικαστηρίου, κηρύσσοντας «αθώους άπαντες τους
κατηγορούμενους, ελλείψει δόλου». Να σημειωθεί ότι την αθώωση των
κατηγορουμένων πρότεινε και ο εισαγγελέας της έδρας. Ο Μάκης Μπελιάς,
ένας εκ των έντεκα κατηγορουμένων, αμέσως μετά την ετυμηγορία του
δικαστηρίου, με δήλωσή του στον «Π», υπογράμμισε: «Το δικαστήριο
αντιλήφτηκε ότι δεν δημιουργήσαμε πρόβλημα στους συμπολίτες μας, σε
καμία κοινωνική τάξη, ούτε σε μεμονωμένους πολίτες και ότι στόχος μας
ήταν να γίνει γνωστή η διαμαρτυρία των Βελβεντινών απέναντι στο ζήτημα
που έθιγε μία ολόκληρη κοινωνία και που διακύβευε το μέλλον των παιδιών
μας».
Την απόφαση δέχτηκαν με
ανακούφιση και ικανοποίηση οι δημότες του Βελβεντού, που είχαν
κατακλύσει την αίθουσα του δικαστηρίου, για να παρακολουθήσουν τη δίκη
και να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στους κατηγορούμενους συμπολίτες
τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΗΤΤΑΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ



