Η Διοίκηση του Γ.Ν Μαμάτσειο-Μποδοσάκειο ανακοινώνει ότι από την Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013 επαναλειτουργεί το Τακτικό Παθολογικό Ιατρείο στο οποίο μπορούν να εξετάζονται παθολογικοί καθώς και διαβητολογικοί ασθενείς.
Η ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΠΟΥΡΤΣΟΥ



