Σύσκεψη υπό την προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Κοζάνης Γιάννη Σόκουτη πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 3 Ιουνίου στην ΠΕ Κοζάνης, με τη συμμετοχή του Διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κοζάνης, των εκπροσώπων του Δασαρχείου Κοζάνης και υπηρεσιακών παραγόντων της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης.
Άμεσα μέτρα, που αποφασίστηκαν, είναι η συντήρηση των δασικών δρόμων με συνεργασία Δασαρχείων και Π.Ε. Κοζάνης, η διάνοιξη νέων δασικών δρόμων, όπου απαιτείται, καθώς και συμπλήρωση του δικτύου υδατοδεξαμενών με προμήθεια και τοποθέτηση νέων στα ορεινά συμπλέγματα του Νομού.



