Καλεί τη διοίκηση της ΔΕΗ, να μην εφαρμόσει την απόφαση της πλειοψηφείας της Μόνιμης Επιτροπής Διαιτησίας στη ΡΑΕ, που υποχρεώνει τη ΔΕΗ να πουλά 42€/ MWh, στην ΑΤΕ (Αλουμίνιον της Ελλάδος) κάτω από το κόστος παραγωγής, δηλαδή με ζημία όταν η ίδια η ΡΑΕ έχει αναγνωρίσει ως ανταγωνιστικό κόστος 72, 71€/ MWh.
Να θυμίσουμε στην Διοίκηση της ΔΕΗ ότι δεν μπορεί από τη μία να μειώνει τους μισθούς των εργαζομένων στη ΔΕΗ 43% και πάνω και από την άλλη να δέχεται να χαρίζονται δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε διάφορες εταιρίες.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΝΩΣΗ



