Σε
δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε χθες η Μονάδα Νο1 του νέου Υδροηλεκτρικού
Σταθμού (ΥΗΣ) Ιλαρίωνα της ΔΕΗ στον Αλιάκμονα, η οποία στον
περιορισμένο χρόνο της δοκιμής παρήγαγε ηλεκτρική ενέργεια με ισχύ 20
MW.
Ο
εξοπλισμός περιλαμβάνει τον κύριο σταθμό που αποτελείται από δύο
υδροστροβίλους συνολικής ισχύος 155,2 MW και ένα μικρό υδροηλεκτρικό
έργο για την εξασφάλιση της οικολογικής παροχής ισχύος 4,2 MW.
Ο ΥΗΣ
Ιλαρίωνα αποτελεί μία από τις τρεις μεγαλύτερες επενδύσεις που
ολοκληρώνει η ΔΕΗ, καθώς ήδη έχει τεθεί σε λειτουργία η νέα Μονάδα
Συνδυασμένου Κύκλου, με καύσιμο φυσικό αέριο, στο Αλιβέρι, ισχύος 417
MW, ενώ εντός του 2014 θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία και η Μονάδα
Μεγαλόπολη V, συνδυασμένου κύκλου, με καύσιμο επίσης φυσικό αέριο,
συνολικής ισχύος 811 MW.*kozan.gr



