Συναυλία
για δύο πιάνα με τίτλο «2 for tANgo – Νύχτες Αυτοσχεδιασμού» θα
πραγματοποιήσουν η Λητώ Θώμου και η Ερατώ Αλακιοζίδου, στο Δημοτικό
Ωδείο Κοζάνης, την Τρίτη 18 Μαρτίου και ώρα έναρξης 8 μμ.
Οι συναυλίες διοργανώνονται από την
αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία be ARTive σε συνεργασία με το Δίκτυο των
Δημοτικών Ωδείων (συγκεκριμένα με τα Δημοτικά Ωδεία Βέροιας, Κοζάνης,
Θέρμης, Καβάλας & Αλεξανδρούπολης).
Είσοδος 8 € κανονικό & 5 € φοιτητικό, μαθητικό



