Η Παναγιώτα Ορφανίδου έδωσε στη δημοσιότητα το μεγαλύτερο μέρος του ψηφοδελτίου της σημειώνοντας πω τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί στο σύνολό του, ευχαριστώντας παράλληλα όλες και όλους τους ανθρώπους που στηρίζουν αυτή την προσπάθεια προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα το έργο της νυν δημοτικής αρχής.
«Πρόσωπα αναγνωρισμένα από την κοινωνία, με προσφορά σε όλους τους τομείς, που διαπίστωσαν πως ο δικός μας συνδυασμός δεν διακατέχεται από αρχομανίες», χαρακτήρισε τους ανθρώπους που στελεχώνουν το συνδυασμό της, ζητώντας από τους πολίτες του Βοΐου μια νέα καθαρή εντολή η οποία «δεν θα είναι ούτε κατάκτηση κάποιου τροπαίου, ούτε η εκπλήρωση κάποιας προσωπικής φιλοδοξίας», ενώ στη συνέχεια πραγματοποίησε ένα μίνι απολογισμό της θητείας της.



