Δεδομένου ότι η Σύμβαση για την εκμετάλλευση της γραμμής Αθήνας- Κοζάνης- Καστοριάς λήγει την 31η
Μαΐου 2014, ημερομηνία κατά την οποία δεν θα έχει ολοκληρωθεί η
διαγωνιστική διαδικασία και προκειμένου να μην διακοπούν τα δρομολόγια
εν μέσω της θερινής περιόδου, παρατείνεται η ισχύουσα Σύμβαση για το
τρίμηνο Ιουνίου – Αυγούστου 2014.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ κ. Μ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ



