Στο νέο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Καρκινοπαθών Ελλάδας συμμετέχουν και εκπρόσωποι των συλλόγων καρκινοπαθών απ΄ τους Συλλόγους της Κοζάνης και της Εορδαίας.
Συγκεκριμένα θα μας εκπροσωπούν πλέον εκεί οι Δινοπούλου Φανή από το Σύλλογο Κοζάνης και οι Αράπης Γεώργιος και Καραπίντσιος Βασίλειος από το Σύλλογο Εορδαίας.
Σε όλα τα μέλη του νέου Δ.Σ. της Ομοσπονδίας ευχόμαστε καλή δύναμη για να πετύχουν τους στόχους τους.



