Ως
μέλη του Δ.Σ. του Αθλητικού Συλλόγου «ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ» καταγγέλουμε τον
εμπαιγμό εργαζομένου υπεύθυνου για τους εξωτερικούς χώρους και τη
φροντίδα των γηπέδων του ΔΑΚ Βελβεντού.
Ως ο κύριος φορέας που
αξιοποιεί τις εγκαταστάσεις του Αθλητικού Κέντρου, δεν μπορούμε να
κατανοήσουμε την μακρά ολιγωρία στην τακτοποίηση των υποχρεώσεων προς
έναν υπάλληλο που κάνει τη δουλειά του με άριστα αποτελέσματα, τα οποία
είναι παραδεκτά ακόμα και από τον ίδιο τον κ. Δήμαρχο, ο οποίος κατά την
τελευταία του επίσκεψη προ εξαμήνου στο ΔΑΚ Βελβεντού, εκφράστηκε
θετικά τόσο ως προς τη λειτουργικότητα του, όσο και ως προς την προβολή
της περιοχής μας, δεδομένης της επισκεψιμότητας του συγκεκριμένου
Κέντρου από Ομάδες πανελλήνιας εμβέλειας, τις ανάγκες των οποίων
εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο ο συγκεκριμένος εργαζόμενος.
Καλούμε τη Διοίκηση της
Κοινωφελούς Επιχείρησης και τον κ. Δήμαρχο να μεριμνήσουν το ταχύτερο
δυνατό για την τακτοποίηση των Οικονομικών εκκρεμοτήτων με τους
υπαλλήλους του Αθλητικού Κέντρου μας, ώστε αυτοί να συνεχίσουν
απρόσκοπτα τις υπηρεσίες τους κατά την θερινή περίοδο, όπου η φροντίδα
στους εξωτερικούς χώρους και τα γήπεδα ποδοσφαίρου είναι επιβεβλημένη.
Το Δ.Σ. του Α.Σ. «Το ΒΕΛΒΕΝΤΟ».



