Με την ευκαιρία της λήξης του 3ου διδακτικού έτους της ζωής του, το Ε.Ε.Γ. Κοζάνης συγχαίρει και ευχαριστεί τον
Συνεταιρισμό Eurotaxi Κοζάνης για την άψογη συνεργασία και την ασφαλή
μεταφορά των μαθητών μας. Επίσης ευχαριστεί τα ιδιωτικά taxi για την
συνεπή και σταθερή ανταπόκρισή τους στις ανάγκες μετακίνησης των
μαθητών μας από και πρός το σχολείο.
Η λειτουργία του είναι απολύτως
απαραίτητη και επιβαλλόμενη από τον μεγάλο αριθμό μαθητών Α.Μ .Ε.Α. που
οφείλει να στηρίξει, γι αυτό πρέπει να ενισχυθεί με κάθε θυσία.
Καλούμε για στήριξη
και βοήθεια στο βαρύ έργο που αναλαμβάνει το Σχολείο μας -όπως άλλωστε
και όλες οι Δομές της Ε.Α.Ε.A.- εκτός από τους γονείς των μαθητών μας,
τους τοπικούς άρχοντες, την τοπική κοινωνία και βεβαίως, σε ευρύτερο
επίπεδο, την πολιτεία για να αποδείξουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας
και την αντίσταση στην ηθική κρίση.
Για το Ε.Ε.Γ.
Η Διευθύντρια
Μ. Χ. Παπαγεωργίου
Φιλόλογος
Λήξη 3ου διδακτικού έτους για το Ε.Ε.Γ.»
Με την ευκαιρία της λήξης του 3ου διδακτικού έτους της ζωής του, το Ε.Ε.Γ. Κοζάνης συγχαίρει και ευχαριστεί τον
Συνεταιρισμό Eurotaxi Κοζάνης για την άψογη συνεργασία και την ασφαλή
μεταφορά των μαθητών μας. Επίσης ευχαριστεί τα ιδιωτικά taxi για την
συνεπή και σταθερή ανταπόκρισή τους στις ανάγκες μετακίνησης των
μαθητών μας από και πρός το σχολείο.
Το νεοσύστατο Ειδικό Επαγγελματικό
Γυμνάσιο, μέσα σε μια κρίσιμη εποχή για τον τόπο μας, ολοκληρώνει ένα
ακόμα διδακτικό έτος μέσα σε αντίξοες συνθήκες (έλλειψη μόνιμου κτιρίου, έλλειψη βασικών υποδομών, ανεπαρκής στελέχωση από πλευράς προσωπικού).
Η λειτουργία του είναι απολύτως
απαραίτητη και επιβαλλόμενη από τον μεγάλο αριθμό μαθητών Α.Μ .Ε.Α. που
οφείλει να στηρίξει, γι αυτό πρέπει να ενισχυθεί με κάθε θυσία.
Καλούμε για στήριξη
και βοήθεια στο βαρύ έργο που αναλαμβάνει το Σχολείο μας -όπως άλλωστε
και όλες οι Δομές της Ε.Α.Ε.A.- εκτός από τους γονείς των μαθητών μας,
τους τοπικούς άρχοντες, την τοπική κοινωνία και βεβαίως, σε ευρύτερο
επίπεδο, την πολιτεία για να αποδείξουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας
και την αντίσταση στην ηθική κρίση.
Για το Ε.Ε.Γ.
Η Διευθύντρια
Μ. Χ. Παπαγεωργίου
Φιλόλογος



