Οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες μέχρι τις 8 το πρωί.
Οι Απολυτήριες Εξετάσεις για τα μαθήματα που εξετάζονται σε επίπεδο
σχολικής μονάδας για την Γ' τάξη των ημερήσιων και τη Δ' τάξη των
εσπερινών Γενικών Λυκείων θα αρχίσουν την Παρασκευή 13 Ιουνίου για όσους
θα έχουν συμμετάσχει στις Πανελλαδικές με βάση το πρόγραμμα που
καταρτίζει το κάθε λύκειο χωριστά.
Στα μέσα Ιουνίου όλοι οι υποψήφιοι (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) πρέπει να πάνε στο
λύκειο στο οποίο υπέβαλαν την Αίτηση-Δήλωση του Φεβρουαρίου, προκειμένου
να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας για να τον χρησιμοποιήσουν
κατά την ηλεκτρονική υποβολή του Μηχανογραφικού τους Δελτίου.
Από χθες στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, δημοσιοποιούνται τα
θέματα της Τράπεζας Θεμάτων, προκειμένου όλοι οι μαθητές της Α΄λυκείου
να έχουν τον χρόνο να δουν τις ερωτήσεις.



