Αγαπητοί συνδημότες, αγαπητές συνδημότισσες,
Μαζί δώσαμε ακόμη μία εκλογική μάχη για
το καλό του τόπου μας. Μέσα σε αντίξοες πολιτικά συνθήκες, σταθήκαμε στο
ύψος των περιστάσεων και με αξιοπρέπεια κάναμε τις δικές μας προτάσεις
για τον δήμο μας. Σε όλες τις μάχες υπάρχει πάντα ο νικητής και
ηττημένος, αλλά σε αυτή τη μάχη θα πρέπει να κερδίζει πάντα ο τόπος μας.
Καλή επιτυχία στο έργο της καινούργιας Δημοτικής Αρχής.
Δημήτρης Ζιούζιος



