Ο κ. Κυριακίδης χαρακτήρισε κορυφαίο
θεσμό την έκθεση που έχει προσφέρει τα μέγιστα στην ανάπτυξη της Δυτικής
Μακεδονίας, ενώ ανέφερε πως έγινε μια τιτάνια προσπάθεια από τις δυο
διοικήσεις, ώστε να γίνει μια άψογη διοργάνωση. Από την πλευρά του
Εκθεσιακού Κέντρου ο αντιπρόεδρος Παναγιώτης Στούκης ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «στόχος
των δυο διοικήσεων είναι να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους
επισκέπτες σε αυτή την κορυφαία έκθεση που πραγματοποιείται στην περιοχή
μας και δίνει το στίγμα για την ανάπτυξη του τόπου μας». Για άλλη
μια φορά κατά τη διάρκεια της Έκθεσης θα πραγματοποιηθούν πολιτιστικές
εκδηλώσεις, ημερίδες, αλλά και φεστιβάλ γευσιγνωσίας και με πρωτοβουλία
του «Χαμόγελο του Παιδιού» οφθαλμολογικός έλεγχος σε παιδιά μέχρι 18
ετών σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Κοζάνης. Στην εκδήλωση
γευσιγνωσίας θα συμμετέχουν 8 Πολιτιστικοί Σύλλογοι της περιοχής, οι
οποίοι θα παρουσιάσουν τις συνταγές τους.
Θανάσης Τέγος για το kozan.gr



