Αναμενόμενες
οι χθεσινές αντιδράσεις στο Περιφερειακό συμβούλιο, προφανώς η
διαδικασία του ΥΠΕΚΑ ήταν παράτυπη, όμως οι πληροφορίες λένε ότι ο
Υπουργός ΠΕΚΑ δεν θα κάνει πίσω και θα προσπαθήσει να διαπραγματευτεί
διαφορετικά το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί. Εντός των επόμενων δέκα
ημερών ή θα επισκεφθεί την περιοχή μας ή θα καλέσει τους εκπροσώπους στο
Υπουργείο για να συζητήσουν επί του θέματος.
Αν από την αρχή είχαν χρησιμοποιήσει το
διάλογο ως μέσω για να προχωρήσουν σε μια τέτοια ενέργεια, ίσως σήμερα
να είχαν περιθώρια συζήτησης (το ίδιο είχε γίνει και με τη «Μικρή ΔΕΗ»)
εκτός και αν τα ανταλλάγματα για την περιοχή είναι τόσο δελεαστικά που
ανατρέψουν τις σημερινές αποφάσεις. Αρκεί να δούμε τι θα προτείνει ο
Γιάννης Μανιάτης. Πάντως, πρέπει να είναι αρκετά εκατομμύρια Ευρώ το
χρόνο. Ένας τρόπος να βγούνε οι τοπικοί φορείς από το αδιέξοδο είναι να
πραγματοποιηθεί ένα δημοψήφισμα μόνο στους δύο όμορους Δήμους, με
δίλημμα «Χρήματα και απόβλητα» ή «προστασία του περιβάλλοντος» αν και
στο δεύτερο η πολιτεία έχει ήδη τεράστιες ευθύνες...
*kozan.gr



