Το σχέδιο- πρόταση τίθεται σε δημόσιο διάλογο , με κάθε ενδιαφερόμενο φορέα και πολίτη.
Στόχος, η σύνδεση του πολιτισμού με την παιδεία αλλά και με τον τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα.
Στην συνάντηση θα παρουσιαστεί το
«σχέδιο πολιτιστικής ανάπτυξης», και θα ακολουθήσουν, τοποθετήσεις και
προτάσεις των φορέων και των πολιτών.
Καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο να συμβάλλει με τις θέσεις και τις προτάσεις του στη διαμόρφωση της τελικής πρότασης.



