O Δήμος Εορδαίας τιμώντας την 3η
Δεκεμβρίου ως «Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία» υπενθυμίζει σε
όλους μας ότι η ημέρα αυτή αποτελεί Ημέρα προώθησης των κοινωνικών
δικαιωμάτων των Α.με.Α., αλλά και άσκησης κοινωνικού ελέγχου και
κοινωνικής διαμαρτυρίας.
Επί τη ευκαιρία του εορτασμού ο
Δήμος Εορδαίας με τον εντεταλμένο σύμβουλο Μιχάλη Σίσιο και τη συνδρομή
των Συλλόγων Α.μεΑ. Π.Ε. Κοζάνης και Γονέων- Κηδεμόνων και Φίλων
Α.με.Α Περιφέρειας . Δ. Μακεδονίας συνδιοργανώνουν την Τετάρτη 3
Δεκεμβρίου και ώρα 12:00 «πορεία», η οποία θα ξεκινήσει από το
Δημαρχείο της Πτολεμαΐδας και θα καταλήξει στην Κεντρική Πλατεία της
Πόλης , όπου θα πραγματοποιηθούν ομιλίες ανάλογες της Ημέρας.
Την πρωτοβουλία στηρίζουν Σχολεία, Σύλλογοι και Σωματεία της Εορδαίας, ενώ καλούνται όλοι οι πολίτες να συμμετάσχουν.
Να σημειωθεί ότι ο φετινός εορτασμός της 3ης
Δεκεμβρίου είναι αφιερωμένος στην Κοινωνική Προστασία-Πρόνοια για τα
άτομα με Αναπηρία, υπό το πρίσμα της Διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα
των Α.με.Α σε περίοδο οικονομικής κρίσης.



