Το πρωί, τελέστηκε Θεία Λειτουργία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Δημητρίου στη Σιάτιστα, χοροστατούντος του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου Σισανίου και Σιατίστης κ.κ. Παύλου, και στη συνέχεια εψάλη επιμνημόσυνη δέηση στο μνημείο του Φαρδύκαμπου.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ομιλία από τον Τοπικό Σύμβουλο Σιάτιστας, κ. Χαντιώνα Γεώργιο και χαιρετισμός από τον εκπρόσωπο της Π.Ο.Α.Ε.Α. Γρεβενών κ. Τσιάτα Νικόλαο.
Η τελετή έληξε με σιγή ενός λεπτού στη μνήμη των πεσόντων και τον Εθνικό Ύμνο.
Στην εκδήλωση παρέστησαν, επίσης, ο Αντιδήμαρχος Βοΐου κ. Γκερεχτές Λάζαρος, ο εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας κ. Κάτανας Ηλίας, ο εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για το ΕΣΠΑ-ΣΕΣ κ. Ιωαννίδης Κυριάκος, Δημοτικοί Σύμβουλοι του Βοΐου, Τοπικοί Σύμβουλοι από τη Σιάτιστα, ο Πρόεδρος του Τ.Σ. Μικροκάστρου κ. Παπανώτας Δημήτριος, εκπρόσωποι της ΠΟΑΕΑ Δυτικής Μακεδονίας, από τα παραρτήματα ΠΟΑΕΑ Πτολεμαϊδας και Γρεβενών. αντιπροσωπείες μαθητών σχολείων της Σιάτιστας, εκπαιδευτικοί και αρκετός κόσμος από τη Σιάτιστα και τη γύρω περιοχή.



