Ο Δήμαρχος καλωσόρισε τον νέο Ταξίαρχο, του ευχήθηκε επιτυχία στα νέα του καθήκοντα και καλή συνέχεια στο σημαντικό έργο που επιτελεί η Ελληνική Αστυνομία.
Κατά τη συνάντηση επισημάνθηκε η έως τώρα καλή συνεργασία μεταξύ Δήμου και Αστυνομίας, ενώ εκδηλώθηκε και από τις δύο πλευρές διάθεση συνεργασίας και αμοιβαίας υποστήριξης.



