Ταυτόχρονα πετάνε έξω από το διαγωνισμό
εργαζόμενους που εργάζονται για τη ΔΕΗ Α.Ε εδώ και χρόνια, είτε σε
οκτάμηνα είτε σε εργολαβίες με το όριο ηλικίας στα 35 έτη.
Εργαζόμενοι , εργαζόμενες,
Μην αποδέχεσαι την κατάσταση
με το χάσιμο των χιλιάδων θέσεων εργασίας, μην υποκύπτεις στον κοινωνικό
αυτοματισμό που καλλιεργούν. Αυτό θέλουν. Να σκοτωνόμαστε για τα
ψίχουλα που μας μοιράζουν. Θέλουν να μας χωρίσουν σε κάτω και πάνω των
35, σε αυτούς που έχουν εντοπιότητα και αυτούς που δεν έχουν, σε αυτούς
που είναι από ένα χωριό η από το άλλο. Οι ανάγκες για θέσεις εργασίας
είναι τεράστιες και μπορούν να καλύψουν χιλιάδες θέσεις. Μας θέλουν αντί
να παλεύουμε όλοι μαζί για αύξηση των θέσεων να παλεύουμε ό ένας ενάντια στον άλλο για μια θέση εργασίας κακοπληρωμένη και με κίνδυνό της ζωής μας.
Σε καλούμε μαζί με το ταξικό κίνημα να διεκδικήσουμε:
- Άμεσα προκήρυξη νέων θέσεων εργασίας που να καλύπτουν τις ανάγκες ασφαλής λειτουργίας ορυχείων και σταθμών με ανακούφιση των εργαζομένων από την εντατικοποίηση. Κατάργηση του δουλεμπορίου.
- Να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία όσων εργάστηκαν για τη ΔΕΗ σε οκτάμηνα και εργολαβίες στο όριο ηλικίας.
- Να μην εφαρμοστεί η πρακτική δοκιμασία για τους υποψηφίους.
- Δημιουργία 5η βάρδιας στα ορυχεία.
- Καμία καθυστέρηση στην έναρξη κατασκευής της μονάδας Πτολεμαΐδας 5. Άμεσος σχεδιασμός για κατασκευή της Μελίτης 2 και Αγ.Δημητρίου 6.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΤΡΙΤΗ 23/6/2015,στις 7:00μ.μ, στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ
Τώρα μαζικές προσλήψεις στην ΔΕΗ Α.Ε



