Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Δήμαρχος Κοζάνης Λ. Ιωαννίδης, οι Αντιδήμαρχοι κ. Ιωαννίδης Γ., Ζαγάρας Θ., Δεσποτίδης Κ., Δημητριάδης Α., Τασοπούλου Ε., Πουτακίδης Α., ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου κ. Β. Μπουγιοτόπουλος, καθώς και οι Πρόεδροι και εκπρόσωποι των Τοπικών Κοινοτήτων Αλωνακίων, Αργίλου, Βατερού, Καρυδίτσας, Κλείτου, Κοίλων, Λευκόβρυσης, Μεταμόρφωσης, Ξηρολίμνης, Πετρανών, Πρωτοχωρίου, Χαραυγής, Εξοχής, Καλαμιάς, Λυγερής, Νέας Νικόπολης, Οινόης, Πτελέας, Σκήτης.
Ο Δήμαρχος Κοζάνης και η Δημοτική αρχή στο σύνολό της, εξέφρασαν την πρόθεσή τους για συνέχιση της καλής συνεργασίας. Επίσης, αποφασίστηκε να διαμορφωθεί ένα σταθερό σχέδιο επικοινωνίας μεταξύ προέδρων και δημοτικής αρχής, με στόχο την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των κοινοτήτων.



