Σε μια προσπάθεια εξεύρεσης νέων αγορών,
δεδομένων των προβλημάτων που έχουν προκύψει στον εσωτερικό τουρισμό
λόγω της οικονομικής κρίσης που διέρχεται η χώρα, η Εταιρία Τουρισμού
Δυτικής Μακεδονίας συμμετείχε στην 19η Διεθνή Τουριστική Έκθεση EMITΤ
2014 όπου και διαπιστώθηκε το αυξημένο
ενδιαφέρον των Τούρκων να επισκεφθούν οργανωμένα (σε γκρουπ) την
περιοχή μας. Δεκάδες τουριστικά πρακτορεία ενδιαφέρθηκαν για το
τουριστικό προϊόν της περιοχής μας τονίζοντας ότι το σύγχρονο οδικό
δίκτυο μας καθιστά πια έναν ελκυστικό προορισμό.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Δυτικής
Μακεδονίας επισκέφθηκε ο Δήμαρχος του Μητροπολιτικού Δήμου της
Κωνσταντινούπολης Καντίρ Τομπάς



