Η ανωνυμία του διαδικτύου δίνει το
δικαίωμα σε άλλους να εκφράσουν τη θεμιτή άποψή τους για ένα θέμα και σε
άλλους να βγάλουν τα εσώψυχά τους για τη δημοτική αρχή. Αυτό
διαπιστώνεται από τα σχόλια που έγιναν σε μια ανάρτηση στο ιστολόγιο
΄΄ai-vres΄΄.
Αφήνοντας στην άκρη τους κακόβουλους, οι
οποίοι σε περίπτωση ατυχήματος θα ζητούσαν ισόβια κάθειρξη για αμέλεια,
σεβόμαστε την ευαισθησία πολλών συμπατριωτών και κατανοούμε κάθε τους
επιφύλαξη. Επειδή όμως σαν δημοτική αρχή αισθανόμαστε υπεύθυνοι προς
τους πολίτες πρέπει να παίρνουμε δύσκολες αποφάσεις και όχι να
περιμένουμε να συμβεί το αναπάντεχο.
Ο πλάτανος εφόσον είναι ζωντανό φυτό θα βγάλει νέα κλαδιά και θα ανανεωθεί.
Επειδή οι δημότες πρέπει να γνωρίζουν
για να κρίνουν ανάλογα και για να μην ταλαιπωρούνται οι ανεύθυνοι
σχολιαστές αναζητώντας ενόχους την απόφαση για το κλάδεμα την πήρε ο
αντιδήμαρχος Λαζαριώτης Νίκος. Κανείς άλλος από τους αιρετούς δεν είχε
ανάμειξη.
Σέρβια 07/02/2014
ΛΑΖΑΡΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ


