VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Σε τρία χρόνια η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στη Δ. Μακεδονία


Το 2020 θα ολοκληρωθούν  οι διαδικασίες μελετών και  σιδηροδρομικών κατασκευών για τη σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας με την γειτονική Αλβανία και τα Σκόπια, ενώ παράλληλα προχωρά και η μελέτη για την σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης-Βέροιας.
Αυτά ανακοίνωσε μιλώντας σήμερα αποκλειστικά στην ΕΡΤ Κοζάνης ο Διευθύνων Σύμβουλός του ΟΣΕ κ. Κώστας Πετράκης, σημειώνοντας πως οι προτεραιότητες μετά και την ολοκλήρωση των έργων στην κεντρική γραμμή Θεσσαλονίκης- Αθήνας και Πάτρας μετατοπίζονται δυτικά και ανατολικά. Ειδικότερα για την σύνδεση της Περιφέρειας με την Αλβανία και τα Σκόπια επεσήμανε πως εγκρίθηκε μέσα από προγράμματος Interreg η διασύνδεση δια μέσου της Φλώρινας, ενώ με την δημιουργία του διαμετακομιστικού κέντρου στην Καστοριά θα αναπτυχθεί και προς τα εκεί το δίκτυο.
Ο κ. Πετράκης τόνισε ότι  προχωρά με αμείωτους ρυθμούς η εκπόνηση του μάστερ πλαν για την δημιουργία της σιδηροδρομικής Εγνατίας, για την οποία στη συνέχεια θα εκπονηθεί και μελέτη σκοπιμότητας για την χωροθέτηση των λειτουργιών της. Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου και προς τα δυτικά όπως υπογράμμισε ο ίδιος θα κινηθεί πάνω στους άξονες της ασφάλειας, της αξιοπιστίας και της ταχύτητας. Σχετικά με την επαναλειτουργία του τρένου στην Κοζάνης ο κ. Πετράκης εκτίμησε πως αυτό μπορεί να γίνει σε δυο χρόνια με την προϋπόθεση ότι θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες από την περιφέρεια, ώστε η γραμμή μετά το γκρέμισμα των γεφυρών να έρθει στο έδαφος.
ΕΡΤ Κοζάνης Σύνταξη Κώστας Δαβάνης
Live-Avlesinfo.blogspot.com
Live-Avles : Ρεπορτάζ! - Γεγονότα! - Επικαιρότητα! >> Διαβάστε περισσότερα... Live-Avles : Σπορά σκληρού Σιταριού 2016 στα Σέρβια (Video www.Live-Avles.tv) ...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj7HWoePckfYMBIDIjUBGOBzFjq5_MiMLYigfVL-BgBFm-Y4CTJN6Q-YNeOFe8sqE3wEpJiW6Pqe4vK2FLBWKKoWcSMhQq0SUFPwB6HllvrmJfFbxmDFBeQYhS7iS7LpZMtfDGndFFBN4Q/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtVFtkKcTGsYfauqZphZ8t49x9w2goSgzJDA3rWfLyxaSdpkarglT1QcpYBvlG-31fATexlg3cpeb86qLV5SX0A6mqeZ8fjTafsEj3DfhTDkLJl0jgIWip4XuB8u55rMVCQAt2HkA6zao/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJ3tHnSMfZMzbEhoWjUEHMcUnGIjmmZjQcfGce6dGRxtQlB52ITvN4PjYmOGhMlyymvn2Zyy1MtX2QRsU3rBImiVvFFy1NHiFLGBU1gKHYmCntajvwSaI2K8e7HzVsFOn-60usmF22KV4/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijVR1Bx6blnKsjXd5I0LEI_V2xp3jmr-JNVmPS1XUMw-jY-pxdpRV_BtffxeMGdinbshoOYgIfSIVLR_KxpoUJBCum3O1SQh8LfEpljyPQGGhGj1sAncLDvBm4WATVEa0-Hd0f9BojsKE/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGlx9iyvBhk3_OQS35jb8UcnPRMlqWYlkFd3REuMWxSJdQ4-AxdZ7BnIRkS0GGagi_W1UusXgH8Pgn9iS1_nhK2cU_uy-eJr_Zx1yHAuQrY05zHXP7mkJap_YdXPXT-YUUTz6v_xGJFeA/s200/sss.gif


back to top