VIDEO:LIVE-AVLES.TV

«Έχω περισσότερα όπλα και θα αντιμετωπίσω καλύτερα τα πράγματα»


Η εξομολόγηση της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου στην Ελένη Μενεγάκη

«Έχω περισσότερα όπλα και θα αντιμετωπίσω καλύτερα τα πράγματα» Για την εξέλιξή της τα τελευταία δύο χρόνια, τα κακόβουλα δημοσιεύματα που γράφονται για εκείνη αλλά και για τη γνωριμία της με την Κατερίνα Καραβάτου, μίλησε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, που ήταν καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη.

Η Ελένη Μενεγάκη της έδωσε συμβουλές για το πώς να διαχειριστεί τη δημόσια εικόνα της και τη ρώτησε γιατί ενδιαφέρεται τόσο πολύ για ό,τι γράφεται για εκείνη. «Δεν ξέρω. Είμαι πολύ της λεπτομέρειας, το ψειρίζω. Αλλά λαμβάνω υπόψη μου μόνο τη γνώμη ανθρώπων που με ενδιαφέρουν. Δεν νομίζω ότι λαμβάνω υπόψη τους πάντες. Φέτος είμαι καλύτερα, νιώθω καλύτερα», απάντησε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Σχετικά με την εξέλιξή της μέσα στα δύο τελευταία χρόνια, η ίδια σχολίασε: «Ήταν και το πρόβλημα της υγείας μου που τα έκανε λίγο χειρότερα όλα. Εν πάση περιπτώσει, νιώθω κι εγώ πιο κανονική. Έχουν συμβάλει πολλοί παράγοντες όμως. Νιώθω πιο καλά μέσα μου, δεν με ταλαιπωρεί κάτι. Νιώθω πιο σίγουρη, όσον αφορά τη δουλειά. Αυτά που κάνω, η προετοιμασία, με βοηθούν να είμαι πιο σίγουρη. Έκανα και πέρσι, αλλά έκανα και ένα χρόνο μαθήματα δημοσιογραφίας. Δεν ξέρω, βέβαια, αν παίζουν όλα ρόλο και αν έγινα φοβερή παρουσιάστρια φέτος, αλλά αυτό που νιώθω είναι σαν να έχεις πόλεμο και φτιάχνεις το στρατόπεδό σου. Νιώθω πως έχω περισσότερα όπλα πάνω μου και θα αντιμετωπίσω καλύτερα τα πράγματα. Είναι που έχω και τα παιδιά στην εκπομπή, τη δημιουργική ομάδα. Θα μου πεις “πέρσι δεν σε βοηθούσαν;”. Δεν είναι ότι δεν με βοηθούσαν πέρσι, αλλά απλά κι εγώ ίσως να μην τους άφηνα να έρθουν και τόσο κοντά. Φέτος νιώθω πιο οικεία, πιο ο εαυτός μου. Φέτος νιώθω πιο δεκτική».

Και συμπλήρωσε: «Φέτος νιώθω περισσότερο ο εαυτός μου, αυτή που ήμουν πάντα. Λέω “δεν θα γίνει και τίποτα”. Ξέρεις, δεν έχω το άγχος να μιλήσω, να τρέξω, λέω “εντάξει, ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει”. Χαλαρά. Όπως και στη ζωή έτσι μου ήρθαν τα πράγματα. Δεν αγχώθηκα, δεν νευρίασα. Θα τη βρω την άκρη. Πάντα δούλευα και την έβρισκα την άκρη».

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μίλησε στην Ελένη Μενεγάκη και για τη γνωριμία της με την Κατερίνα Καραβάτου: «Γνωριστήκαμε για πρώτη φορά στα βραβεία MAD. Είχε ένα χώρο στα παρασκήνια, όπου περιμέναμε πριν βγούμε στη σκηνή και ήταν εκεί και μίλαγε. Ενώ δεν είχαμε γνωριστεί, με πιάνει και με ρωτάει “Κορίτσι μου, τι κάνεις; Πώς πάει;”. Δεν είχε έρθει ποτέ στην εκπομπή καλεσμένη. Πολλές φορές με έχουν δει επώνυμοι άνθρωποι έξω και με έχουν χαιρετήσει λόγω της εκπομπής. Αλλά η Κατερίνα με χαιρέτησε με ενθουσιασμό. Δεν ήταν αδιάφορη γνωριμία, ήταν καλή. Έγινε μια γνωριμία και έφυγα».

Όσο για την πρώτη συνάντησή τους σε επαγγελματικό επίπεδο ανέφερε: «Εγώ ήμουν πάρα πολύ χαρούμενη όταν μου ανακοινώθηκε ότι θα είναι στο Μες Στην Καλή Χαρά. Εγώ, βέβαια, την ήξερα από το Κους-Κους. Έτσι νιώθεις με έναν άνθρωπο που παρακολουθείς από την τηλεόραση. Αλλά ήταν και εκείνη θετική μαζί μου. Δεν ήταν προκατειλημμένη, που θα μπορούσε να είναι με όλα αυτά που είχαν γραφτεί. Μου είπε “οτιδήποτε και αν έχει γίνει, θα κάνουμε μια νέα αρχή”».
Live-Avlesinfo.blogspot.com
Live-Avles : Ρεπορτάζ! - Γεγονότα! - Επικαιρότητα! >> Διαβάστε περισσότερα... Live-Avles : Σπορά σκληρού Σιταριού 2016 στα Σέρβια (Video www.Live-Avles.tv) ...

http://4.bp.blogspot.com/-J95PRO6MFfc/TmYlQkY9Y9I/AAAAAAAAH24/IdH5F_-2CqQ/s1600/hhhhhh33.pnghttp://2.bp.blogspot.com/-K6_b-dZYA84/TmYlf8xClNI/AAAAAAAAH3I/BA2nUQ2l2-M/s1600/icon_media.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-f23u5S6_638/TmYlZqJe4pI/AAAAAAAAH3A/55-Jy5L3BG0/s200/icon_economy.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-70EBwKL7F3o/TmYllv3y3dI/AAAAAAAAH3Q/Wgf4n4OXzHc/s200/icon_reportage.gifhttp://2.bp.blogspot.com/-dP29VokSRz4/TmYlrL_tzEI/AAAAAAAAH3Y/C6NpHT8zzbI/s200/sss.gif


back to top