
Το παραμύθι (digital storytelling) το οποίο αξιοποιήθηκε ήταν: «Ο Ιππότης με την Σκουριασμένη Πανοπλία» του Ρόμπερτ Φίσερ. Το βιβλίο διαπραγματεύεται τα στερεότυπα, τις παγιωμένες αντιλήψεις, τους φόβους, τον τρόπο σκέψης που επηρεάζουν τη συμπεριφορά μας απέναντι στους άλλους. Ο δρόμος προς τη γνώση του εαυτού μας και το σεβασμό προς τους άλλους ξεκινάει με την αναθεώρηση των απόψεων, την κατανόηση των λαθών, τη διάκριση του ωφέλιμου από το ανώφελο και την απαλλαγή της «σκουριασμένης πανοπλίας» μας.
Οι συμμετέχοντες με πολύ ενθουσιασμό συμμετείχαν στις βιωματικές δράσεις οι οποίες σχεδιάστηκαν με τη Θεωρία της Πολλαπλής-Συναισθηματικής Νοημοσύνης (Gardner, 1983), της Βιωματικής Μάθησης του Dewey, (1934), και της Μετασχηματίζουσας Μάθησης (Mezirow, 2007). Εύχομαι η εμπειρία των συμμετεχόντων να αποτελέσει το σημείο εκκίνησης που θα τους οδηγήσει στον μετασχηματισμό όλων των νοηματοδοτημένων δράσεων ώστε να γίνουν πολλαπλασιαστές της Θεωρία της Πολλαπλής-Συναισθηματικής Νοημοσύνης» στα σχολεία αλλά και στην προσωπική-κοινωνική ζωή τους ευρύτερα!
Μάγκου Νατάσα
Γυμνάστρια
στο Δημ. Σχ. Άρδασσας
Δημ. Σχ. Ασβεστόπετρας