Η έκθεση τονίζει ότι σε τελική ανάλυση, η άμεση εμπορική προώθηση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η παραδοσιακή διαφήμιση στις ιστοσελίδες,
είναι πολύ πιο αποτελεσματικοί μοχλοί για τη μετατροπή των surfers σε αγοραστές σε αυτά τα sites με online πωλήσεις!
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 40 έως 60% των πωλήσεων των καταναλωτικών αγαθών προέρχεται από τις άμεσες εκστρατείες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η διαφήμιση παραμένει ένα σημαντικό σημείο αγκύρωσης στα πρώτα στάδια της πώλησης.
Τα κοινωνικά δίκτυα θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν κυρίως για την εταιρική επικοινωνία, την εικόνα, τη φήμη και ως ένα θαυμάσιο εργαλείο για CRM, δηλαδή ένα σύνδεσμο, για την αξιοπιστία μεταξύ των πελατών.
Ένα πράγμα είναι σαφές: γίνονται μελέτες και τα συμπεράσματα διαφέρουν. Αυτό σημαίνει ότι η επίδραση των κοινωνικών δικτύων σε όλους τους αγοραστές στο διαδίκτυο δεν είναι ακόμα μετρήσιμη.
agronews.gr