VIDEO:LIVE-AVLES.TV

«Το να κάνω παιδί με αγχώνει»

Η Νίκη Ξάνθου αποκαλύπτει τους φόβους της.

«Το να κάνω παιδί με αγχώνει»

Τα μαθήματα που πήρε από τον πρωταθλητισμό, η γνώμη της για τις απαγορευμένες ουσίες, η εμπειρία της από το «Dancing with the stars», η κλοπή των μεταλλίων της και ο φόβος της να φέρει στον κόσμο ένα παιδί: Η Νίκη Ξάνθου μιλάει για όλα! Τι γεύση σας άφησε η συμμετοχή σας στο «Dancing with the stars»; Γλυκιά και πικρή συγχρόνως. Έφυγα πάρα πολύ γρήγορα και δεν μπόρεσα να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Αν και δεν είχα καμία σχέση με το χορό, έκανα εντατικές πρόβες επί τρεις ώρες κάθε μέρα. Χρειαζόμουν λίγα live παραπάνω για να μπορέσω να «ελευθερωθώ» και να το ευχαριστηθώ περισσότερο. Γιατί είπατε το «ναι» όταν σας έγινε η πρόταση από την παραγωγή του ΑΝΤ1; Ο πρώτος λόγος ήταν ο φιλανθρωπικός χαρακτήρας του show. Άλλος ένας λόγος είναι ότι μου αρέσουν οι προκλήσεις και θέλω να πηγαίνω κόντρα ακόμα και σε ορισμένα στοιχεία του χαρακτήρα μου. Ακόμα και ως αθλήτρια, είχα ένα «θέμα» με τη δημοσιότητα, οπότε, όταν μου έγινε η πρόταση, σκέφτηκα: «Να η ευκαιρία να το καταπολεμήσω!». Τι ακριβώς «θέμα» είχατε με τη δημοσιότητα; Αισθανόμουν πάντα άβολα με τη δημοσιότητα, με όλο αυτό που συνέβαινε. Σήμερα, έχω συνειδητοποιήσει ότι αυτή η στάση δεν μου έκανε και τόσο καλό. Θα μπορούσα να είχα «εκμεταλλευτεί» το όνομά μου περισσότερο. Τώρα είμαι πιο «λυμένη», αν και θα ήθελα να έχω λίγο παραπάνω χρόνο, να το πολεμήσω ακόμα καλύτερα. Ήσαστε η πρώτη που αποχώρησε από το show, αν και η κριτική επιτροπή είχε δώσει και χαμηλότερες βαθμολογίες από τη δική σας. Σας πίκρανε αυτό; Η τηλεόραση έχει τους δικούς της κανόνες. Δεν μοιάζει με το στίβο. Εκεί όλα είναι αντικειμενικά, υπάρχει μια μεζούρα και ένα χρονόμετρο. Κατάλαβα, λοιπόν, ότι δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο η κριτική επιτροπή. Ο κόσμος αποφασίζει. Ήμουν πολλά χρόνια εκτός δημοσιότητας, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους, που έχουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα, και αυτό μέτρησε. Άλλωστε, ο κόσμος θέλει να περνάει καλά. Για παράδειγμα, όταν βγαίνει ο Τρύφωνας, μεταδίδει τη χαρά και το χιούμορ του και αυτό αρέσει. Ποιον βλέπετε νικητή; Υπάρχουν πολύ καλά ζευγάρια, δεν μπορώ να ξεχωρίσω ένα. Κάποιοι το «έχουν» λίγο παραπάνω. Μου αρέσουν πολύ η Νάντια Μπουλέ, η Νατάσα Καλογρίδη, η Ελεονώρα Μελέτη, ο Αργύρης Αγγέλου. Ίσως έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες για την πρώτη θέση, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Ο κόσμος δεν κρίνει μόνο βάσει των χορευτικών ικανοτήτων. Με τι ασχολείστε αυτή την περίοδο; Από τη στιγμή που σταμάτησα τον αθλητισμό, διατηρώ, ως Ολυμπιονίκης, μια τιμητική θέση στο Λιμενικό, ενώ παράλληλα έχω ασχοληθεί και με το real estate. Είχα ένα οικόπεδο στην Πάτμο και υλοποίησα ένα project 9 κατοικιών, με το όνομα «Terra Αttiva». Δεν είναι όμως κάτι που το κάνω επαγγελματικά. Θα σας ενδιέφερε να ασχοληθείτε με την τηλεόραση; Εξαρτάται. Αν πρόκειται για κάτι που με εκφράζει, θα το έκανα. Στην Έρρικα Πρεζεράκου, για παράδειγμα, ταιριάζει πολύ αυτό που κάνει, δεν νομίζω όμως ότι θα μπορούσα να είμαι στη θέση της. Θα γινόμουν άνετα κριτής σε αγώνες στίβου· στο χορό, δεν έχω τις γνώσεις. Το όνομά σας συνδέθηκε με μεγάλες αθλητικές επιτυχίες. Σας λείπει σήμερα ο αθλητισμός; Δεν μου λείπει ο αθλητισμός, είμαι χορτασμένη. Ήμουν πολλά χρόνια στην Εθνική Ομάδα, σε υψηλό επίπεδο. Όταν αποφάσισα να εγκαταλείψω το στίβο, ήμουν απόλυτα συνειδητοποιημένη ότι ένας κύκλος ζωής είχε κλείσει. Πριν από λίγους μήνες, πέσατε θύμα κλοπής. Άγνωστοι διέρρηξαν το σπίτι σας στον Άγιο Στέφανο και σας αφαίρεσαν τα μετάλλια που είχατε κερδίσει στο στίβο. Βρέθηκαν; Δυστυχώς, δεν βρέθηκαν ποτέ. Τα μετάλλιά μου ήταν το σημαντικότερο ενθύμιο από την αθλητική μου καριέρα. Πάνω απ’ όλα, είχαν συναισθηματική αξία για μένα. Θα μου άρεσε να τα δείχνω μετά από χρόνια στα παιδιά ή τα εγγόνια μου. Θέλετε να κάνετε παιδιά; Έχω μια πολύ καλή επαφή με τα παιδιά. Το να κάνω δικό μου παιδί με αγχώνει απίστευτα. Με τρομάζει η ιδέα. Θεωρώ μεγάλη ευθύνη το να μεγαλώσεις σωστά ένα παιδί. Δεν πιστεύω ότι κάνεις ένα παιδί επειδή έτσι «πρέπει». Οφείλεις να το νιώθεις και να είσαι συνειδητοποιημένος γονιός. Λίγα πράγματα γνωρίζουμε για την προσωπική σας ζωή, εκτός από το γεγονός ότι είχατε κάνει ένα γάμο. Είναι κάτι που θα δοκιμάζατε ξανά; Δεν είμαι ούτε υπέρ ούτε κατά του γάμου. Δεν είναι απαραίτητο, πάντως, να παντρευτείς κάποιον για να είσαι μαζί του. Για μένα, δεν έχει διαφορά. Θα μπορούσα να είμαι με έναν άνθρωπο για μια ζωή χωρίς να παντρευτούμε ποτέ. Δεν σας πιέζουν οι δικοί σας; Δεν σας λένε «να παντρευτείς, να κάνεις παιδιά»; Η μαμά μου κυρίως μου λέει «να παντρευτείς, να μη μείνεις γεροντοκόρη». Αλλά αυτό μου το έλεγε απ’ όταν ήμουν 22! Με αφορμή την πολύκροτη υπόθεση Κεντέρη-Θάνου, πολύς κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στον αθλητισμό, θεωρώντας ότι οι μεγάλες επιτυχίες του ελληνικού αθλητισμού προήλθαν από χρήση παράνομων ουσιών. Ποια είναι η άποψή σας; Μπορεί να έχουν πιάσει κάποια άτομα με παράνομες ουσίες, αλλά δεν είναι σωστό να ενοχοποιούν όλους τους αθλητές. Είναι κρίμα που έχει σπιλωθεί έτσι ο ελληνικός αθλητισμός και ο στίβος. Καλώ όλους τους γονείς να σπρώξουν τα παιδιά τους στον αθλητισμό. Ο πρωταθλητισμός διαμορφώνει χαρακτήρες. Προσωπικά, τον βίωσα ως μια υπέροχη εμπειρία, την οποία μπορείς να ζήσεις «καθαρός» από απαγορευμένες ουσίες. Από εκεί και πέρα, είναι θέμα επιλογών του κάθε παιδιού, αναλόγως και με το τι αξίες έχει από το σπίτι του. Τα παιδιά σήμερα κάνουν πρωταθλητισμό πληρώνοντας από την τσέπη τους. Δεν υπάρχει στήριξη από το κράτος. Λόγω κρίσης, είναι αναπόφευκτο να χαθούν πολλά ταλέντα. Έτσι όπως είναι τα πράγματα, σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουν επιτυχίες στον ελληνικό αθλητισμό. Όσο καιρό ήσαστε στους στίβους, σας πλησίασε ποτέ κανείς για να σας δώσει παράνομες ουσίες ώστε να βελτιώσετε τις επιδόσεις σας; Όχι, ποτέ. Δεν είναι απαραίτητο να παίρνεις ουσίες για να γίνεις πρωταθλητής. Σε τι πράγμα σας έκανε σοφότερη η ενασχόληση με το στίβο; Ο πρωταθλητισμός μου έμαθε να κερδίζω και να χάνω, ακριβώς όπως συμβαίνει και στη ζωή. Έμαθα πώς να αντιμετωπίζω τις αποτυχίες. Η αποτυχία μπορεί να φέρνει πόνο, αλλά σου μαθαίνει πολύ περισσότερα πράγματα από μια επιτυχία. Πάντα ήσαστε μια από τις πιο σέξι αθλήτριες. Πώς συνδυάζεται ο πρωταθλητισμός με τη θηλυκότητα; Ήμουν από τις πιο «θηλυκές» αθλήτριες. Πάντα βαφόμουν, ακόμα και όταν είχα αγώνα ή προπόνηση. Ήταν ένας τρόπος να ξεπεράσω το άγχος μου. Η διαδικασία μέσα από την οποία επέλεγα πώς θα βαφτώ, τι θα φορέσω μου άρεσε. Πάνω απ’ όλα, είμαστε γυναίκες! Σήμερα, ακολουθείτε συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής; Από την εποχή του πρωταθλητισμού, πάντα πρόσεχα το σώμα μου. Μου έχει γίνει συνήθεια πλέον να διατηρώ ένα συγκεκριμένο σωματότυπο. Το καταφέρνω με γυμναστική και διατροφή, χωρίς να είμαι της υπερβολής. Τρώω τα πάντα, αλλά με μέτρο. Σας τρομάζει ο χρόνος που περνά; Όχι. Κάθε χρόνος προσθέτει εμπειρίες, μας κάνει πιο σοφούς. Δεν ξέρω πώς θα νιώθω στα 60 μου. Αλλά πιστεύω ότι, αν νιώθεις καλά μέσα σου, δεν σε «τρομάζει» η εξωτερική σου εμφάνιση myself.gr
Live-Avlesinfo.blogspot.com
Live-Avles : Ρεπορτάζ! - Γεγονότα! - Επικαιρότητα! >> Διαβάστε περισσότερα... Live-Avles : Σπορά σκληρού Σιταριού 2016 στα Σέρβια (Video www.Live-Avles.tv) ...

http://4.bp.blogspot.com/-J95PRO6MFfc/TmYlQkY9Y9I/AAAAAAAAH24/IdH5F_-2CqQ/s1600/hhhhhh33.pnghttp://2.bp.blogspot.com/-K6_b-dZYA84/TmYlf8xClNI/AAAAAAAAH3I/BA2nUQ2l2-M/s1600/icon_media.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-f23u5S6_638/TmYlZqJe4pI/AAAAAAAAH3A/55-Jy5L3BG0/s200/icon_economy.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-70EBwKL7F3o/TmYllv3y3dI/AAAAAAAAH3Q/Wgf4n4OXzHc/s200/icon_reportage.gifhttp://2.bp.blogspot.com/-dP29VokSRz4/TmYlrL_tzEI/AAAAAAAAH3Y/C6NpHT8zzbI/s200/sss.gif


back to top