VIDEO:LIVE-AVLES.TV

«Την ευθύνη του παιδιού τη φοβάμαι»


Η Σμαράγδα Καρύδη μιλά για την προσωπική της ζωή και τη νέα της εκπομπή

«Την ευθύνη του παιδιού τη φοβάμαι» Καλεσμένη του Νίκου Μουτσινά ήταν χθες το βράδυ η Σμαράγδα Καρύδη.

Η γνωστή ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Νικ Ο’ Κλοκ» για την προσωπική της ζωή, τους χωρισμούς της αλλά και το ενδεχόμενο ενός γάμου και ενός παιδιού. Αναφέρθηκε όμως και στη νέα εκπομπή που θα παρουσιάσει στο MEGA.

«Το ότι δεν γνωρίζετε πολλά πράγματα για την προσωπική μου ζωή το έχω καταφέρει εγώ. Το ότι γνωρίζετε κιόλας, το έχουν καταφέρει κάποιοι άλλοι», είπε για την προσωπική της ζωή, σημειώνοντας: «Συνήθως βγαίνω και μιλάω για τη δουλειά μου. Και τώρα που είμαι εδώ, παρ’ ότι λέμε ωραία πράγματα και μου αρέσει, πάλι έχω να πω πράγματα για τη δουλειά μου. Δεν πάω σε μια εκπομπή για να πω “χώρισα” ή “παντρεύτηκα”».

Δεν την απασχολεί πάντως, το ενδεχόμενο ενός γάμου. Γι’ αυτό και είπε: «Δεν με απασχολεί καν!», ενώ όταν ο Νίκος Μουτσινάς τη ρώτησε αν θα ήθελε να κάνει ένα παιδί για να έχει έναν άνθρωπο στα γεράματά της εκείνη εξήγησε: «Τον φόβο του “πολύ μετά” τον έχουν όλοι. Έτσι όπως το λες, όμως, είναι πολύ άσχημος λόγος για να κάνει παιδί κάποιος. Την ευθύνη του παιδιού τη φοβάμαι, αλλά μπορεί να μην είμαι και φτιαγμένη γι’ αυτό. Δεν έχω πάντως την ενοχή αυτή, του παιδιού. Πάντα μέχρι τώρα το φοβόμουν. Πλέον έχω σταματήσει να το σκέφτομαι, αλλά δεν έχω και ενοχή γι’ αυτό το πράγμα».

Για τους χωρισμούς στη ζωή της και τις εντάσεις στις σχέσεις της, η γνωστή ηθοποιός είπε: «Δεν έχω σπάσει πράγματα στον χωρισμό, έχω σπάσει κατά τη διάρκεια της σχέσης. Εγώ δεν κάνω απλά καβγαδάκια, ούτε συχνά. Δεν είμαι μια γκρινιάρα μες στο σπίτι που κάνει καβγάδες. Είμαι και πάρα πολύ ανεκτική μάλιστα. Πάω με το πρόγραμμα του άλλου, είμαι πολύ βολική και ας μη μου φαίνεται», είπε και συμπλήρωσε: «Δεν ήθελα ποτέ να γυρίσει κανείς πίσω. Δεν μου έτυχε. Ούτε τους “στέλνω”, ούτε με “στέλνουν”.
Απλά φτάνουν οι σχέσεις σε ένα σημείο που το φωνάζουν ότι κάποιος πρέπει να φύγει. Σε αυτό το σημείο δεν έχει σημασία να παρακαλέσεις, ούτε να σε παρακαλέσουν».

Ποια είναι, όμως, η σχέση της με τον Θεό; Η Σμαράγδα Καρύδη επεσήμανε: «Αν πιστεύω στον Θεό; Θα μου άρεσε να πιστεύω πολύ, αλλά δεν έχω καταφέρει να πιστέψω με όλη μου τη ψυχή. Το παλεύω γιατί θα με ανακούφιζε και θα πίστευα ότι εκεί που θα πάμε, μετά τη ζωή, θα είναι καλύτερα. Δεν μπορώ να αποφασίσω για το μετά, επειδή κανείς δεν το ξέρει. Ούτως ή άλλως, το να πιστεύεις είναι μια επιλογή. Αν και θα μου άρεσε, μάλλον είμαι πολύ ορθολογίστρια. Δεν έχω καταφέρει να πιστέψω πολύ, αλλά θα μου άρεσε να συνέβαινε. Παρ’ όλα αυτά, κάνω τον σταυρό μου σε ορισμένες περιπτώσεις – πριν την απογείωση στο αεροπλάνο και πριν την παράσταση».

Η Σμαράγδα Καρύδη αναφέρθηκε, ωστόσο, και στη νέα εκπομπή που σχεδιάζεται να παρουσιάσει στη βραδινή ζώνη του Mega. Και είπε: «Είναι κάτι που δεν μπορώ να το ανακοινώνω ακριβώς. Δεν είναι προς ανακοίνωση ακόμα. Είναι κάτι που συζητάω. Τι θέλω να πω: Μου έχει γίνει μια πρόταση, τη βλέπω αρκετά θετικά, το έχω πει, το έχω δηλώσει. Τα διαδικαστικά, όμως, δεν έχουν ολοκληρωθεί, ώστε να πω ότι ξεκινάμε». 
*newsbesta.gr
Live-Avlesinfo.blogspot.com
Live-Avles : Ρεπορτάζ! - Γεγονότα! - Επικαιρότητα! >> Διαβάστε περισσότερα... Live-Avles : Σπορά σκληρού Σιταριού 2016 στα Σέρβια (Video www.Live-Avles.tv) ...

http://4.bp.blogspot.com/-J95PRO6MFfc/TmYlQkY9Y9I/AAAAAAAAH24/IdH5F_-2CqQ/s1600/hhhhhh33.pnghttp://2.bp.blogspot.com/-K6_b-dZYA84/TmYlf8xClNI/AAAAAAAAH3I/BA2nUQ2l2-M/s1600/icon_media.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-f23u5S6_638/TmYlZqJe4pI/AAAAAAAAH3A/55-Jy5L3BG0/s200/icon_economy.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-70EBwKL7F3o/TmYllv3y3dI/AAAAAAAAH3Q/Wgf4n4OXzHc/s200/icon_reportage.gifhttp://2.bp.blogspot.com/-dP29VokSRz4/TmYlrL_tzEI/AAAAAAAAH3Y/C6NpHT8zzbI/s200/sss.gif


back to top