VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Ολοκληρώθηκε η διάνοιξη της σήραγγας του Όθρυος




Ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός

Ολοκληρώθηκε η διάνοιξη της σήραγγας του Όρθυος στην περιοχή του Δομοκού, μια από τις μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες στην Ελλάδα, ανοίγοντας έτσι τον «δρόμο» ολοκλήρωσης των έργων στο τμήμα Τιθορέα- Λιανοκλάδι- Δομοκός.

Το έργο θεωρείται από τα πλέον δύσκολα τεχνικά και ουσιαστικά ολοκληρώνει τα έργα κατασκευής στη διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη (επιδομή, υποδομή, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση).

Η σήραγγα του Όθρυος, έχει μήκος 6,5 χλμ ανά κλάδο (ένας κλάδος ανά κατεύθυνση) και ο σχεδιασμός της παρέχει τη δυνατότητα να αναπτύσσονται ταχύτητες των 160 χλμ / ώρα, έτσι ώστε η διαδρομή να μειώνεται κατά 2 χλμ και ο χρόνος του ταξιδιού κατά 30 λεπτά.

Σημειώνεται, ότι στην ίδια γεωγραφική περιοχή βρίσκεται και η σήραγγα Καλλιδρόμου, η διάνοιξη της οποίας ολοκληρώθηκε πριν ένα χρόνο, και με μήκος 9 χλμ ανά κλάδο, αποτελεί τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων.

Με την ολοκλήρωσή της, η διαδρομή Αθήνα - Λιανοκλάδι θα διαρκεί έως 90 λεπτά, η διαδρομή Αθήνα-Δομοκός έως 108 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3,5 ώρες.

Την ανακοίνωση για τη διάνοιξη της σήραγγας και στα δύο μέτωπα έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κ. Σπηλιόπουλος στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, όπου επιβεβαιώθηκε η τήρηση του χρονοδιαγράμματος της συγκεκριμένης σύμβασης.
Live-Avlesinfo.blogspot.com
Live-Avles : Ρεπορτάζ! - Γεγονότα! - Επικαιρότητα! >> Διαβάστε περισσότερα... Live-Avles : Σπορά σκληρού Σιταριού 2016 στα Σέρβια (Video www.Live-Avles.tv) ...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj7HWoePckfYMBIDIjUBGOBzFjq5_MiMLYigfVL-BgBFm-Y4CTJN6Q-YNeOFe8sqE3wEpJiW6Pqe4vK2FLBWKKoWcSMhQq0SUFPwB6HllvrmJfFbxmDFBeQYhS7iS7LpZMtfDGndFFBN4Q/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtVFtkKcTGsYfauqZphZ8t49x9w2goSgzJDA3rWfLyxaSdpkarglT1QcpYBvlG-31fATexlg3cpeb86qLV5SX0A6mqeZ8fjTafsEj3DfhTDkLJl0jgIWip4XuB8u55rMVCQAt2HkA6zao/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJ3tHnSMfZMzbEhoWjUEHMcUnGIjmmZjQcfGce6dGRxtQlB52ITvN4PjYmOGhMlyymvn2Zyy1MtX2QRsU3rBImiVvFFy1NHiFLGBU1gKHYmCntajvwSaI2K8e7HzVsFOn-60usmF22KV4/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijVR1Bx6blnKsjXd5I0LEI_V2xp3jmr-JNVmPS1XUMw-jY-pxdpRV_BtffxeMGdinbshoOYgIfSIVLR_KxpoUJBCum3O1SQh8LfEpljyPQGGhGj1sAncLDvBm4WATVEa0-Hd0f9BojsKE/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGlx9iyvBhk3_OQS35jb8UcnPRMlqWYlkFd3REuMWxSJdQ4-AxdZ7BnIRkS0GGagi_W1UusXgH8Pgn9iS1_nhK2cU_uy-eJr_Zx1yHAuQrY05zHXP7mkJap_YdXPXT-YUUTz6v_xGJFeA/s200/sss.gif


back to top