VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Σημαντικές μελέτες για το οδικό δίκτυο της Π.Ε. Κοζάνης υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας


Τη μελέτη για την υλοποίηση σημαντικών έργων, που αφορούν την Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης υπέγραψε την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Θεόδωρος Καρυπίδης.
Αντικείμενο της  μελέτης αποτελούν τέσσερα οδικά έργα του Ν. Κοζάνης:
  • Παραλίμνια Χάραξη
  • Κατασκευή οδού: Πτολεμαΐδα – Γαλάτεια – Ολυμπιάδα (παρακάμψεις οικισμών)
  • Κατασκευή οδού Εράτυρα – Σισάνι – Βλάστη
  • Κατασκευή οδού Ανατολικό – Πύργοι
DSC03021
«Πρόκειται για μελέτες έργων που αγκαλιάζουν όλη την περιφερειακή ενότητα, αποτελούν έργα προτεραιότητας για εμάς και θα αποφέρουν προστιθέμενη αξία στην περιοχή» τόνισε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Θεόδωρος Καρυπίδης, ευχαριστώντας επίσης όσους συντέλεσαν για να έρθει αυτό το αποτέλεσμα.
Σύντομη περιγραφή

Η  Σύμπραξη των εταιρειών: 1) ΓΕΩΑΝΑΛΥΣΗ ΑΕ «GEOANALYSI AE»  2)ΠΟΛΥΛΑΪΝ ΑΕ – POLYLINE AE 3) «ΠΑΝΓΑΙΑ ΣΥΜΒ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΠΙΒΛΕΨΕΙΣ ΓΕΩΤ. ΓΕΩΛΟΓ. ΥΔΡΟΓΕΩΛ. ΓΕΩΦ. ΕΡΕΥΝΕΣ» ΕΠΕ 4) ΕΥΕΡΓΟΣ – ΑΝΩΝΥΜΗ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ – «ΕΥΕΡΓΟΣ» ΑΕ Δ8 5) ΚΑΡΑΜΑΡΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ
όπως αυτή εκπροσωπείται από τον κ. Σαββίδη Κυριάκο,  Αγρονόμο Τοπογράφο Μηχανικό, Πρόεδρο  Δ.Σ. ΓΕΩΑΝΑΛΥΣΗ ΑΕ.
Το συμβατικό ποσό ανέρχεται σε 2.854.645.50 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.  και χρηματοδοτείται από το Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα (Τοπικός Πόρος).
Αντικείμενο της  παρούσας μελέτης αποτελούν τέσσερα οδικά έργα του Ν. Κοζάνης:

  1. Παραλίμνια Χάραξη

Η συγκεκριμένη οδός αποτελεί τη σύνδεση των οικισμών οι οποίοι βρίσκονται στα όρια της λίμνης Πολυφύτου.
Οι οικισμοί που εξυπηρετούνται είναι : Δ.Δ. Μεσιανής, Βαθυλάκκου, Αυλών, Κρανιδίων,   Σερβίων , Κοντοβουνίου, Σπάρτου και Αμυγδαλιάς.
Το πρώτο τμήμα αφορά νέα χάραξη, η οποία συνδέει την Ε.Ο.3 χωρίς να διέρχεται εντός των οικισμών που εξυπηρετεί.
Για το  δεύτερο  τμήμα  θα πραγματοποιηθεί διερεύνηση λύσεων εκ των οποίων θα προταθεί παράκαμψη του οικισμού Καισαρειάς.
Το τρίτο τμήμα αφορά στην παράκαμψη του οικισμού Γουλών.
Το Τέταρτο τμήμα αποκλίνει από την υφιστάμενη οδό προς Αυλές και συνεχίζει μέχρι τη συμβολή με την Ε.Ο. 3, προς Σέρβια.
Το πέμπτο τμήμα αφορά βελτίωση της Ε.Ο. 6 από Βελβεντό μέχρι το φράγμα της τεχνητής λίμνης Πολυφύτου.

  1. Κατασκευή οδού: Πτολεμαϊδα – Γαλάτεια – Ολυμπιάδα (παρακάμψεις οικισμών)

Το συγκεκριμένο οδικό τμήμα, συνολικού μήκους 9,0 χλμ. αφορά στην οδό σύνδεσης της πόλης της Πτολεμαϊδας με τους οικισμούς Γαλάτεια Ολυμπιάδα, η οποία αποτελεί την επαρχιακή οδό Νο  38. Αντικείμενο μελέτης είναι η βελτίωση της υφιστάμενης  οδού καθώς και η παράκαμψη των οικισμών Γαλάτεια και Ολυμπιάδα.

  1. Κατασκευή οδού Εράτυρα – Σισάνι – Βλάστη

Το συγκεκριμένο οδικό τμήμα αφορά στη βελτίωση της επαρχιακής οδού Νο  27 από την Εράτυρα μέχρι τη συμβολή με την επαρχιακή οδό Νο  37 και στη συνέχεια τη βελτίωση της επαρχιακής οδού Νο 37 χωρίς το τμήμα εντός του οικισμού Σισάνι μέχρι την είσοδο του οικισμού της Βλάστης.
Η υφιστάμενη οδός έχει συνολικό μήκος 19 χλμ. και συνδέει τον οικισμό της Εράτυρας με τον οικισμό της Βλάστης διερχόμενοι από τον οικισμό του Σισανίου

  1. Κατασκευή οδού Ανατολικό – Πύργοι

Το συγκεκριμένο οδικό τμήμα αφορά στη βελτίωση της επαρχιακής οδού Νο  39 από το Ανατολικό μέχρι την είσοδο στον οικισμό των Πύργων.
Η οδός συνολικού μήκους 15.5 χλμ εξυπηρετεί τους οικισμούς Ανατολικού,  Κομνηνών, Μεσοβούνου, και Πύργων .
Live-Avlesinfo.blogspot.com
Live-Avles : Ρεπορτάζ! - Γεγονότα! - Επικαιρότητα! >> Διαβάστε περισσότερα... Live-Avles : Σπορά σκληρού Σιταριού 2016 στα Σέρβια (Video www.Live-Avles.tv) ...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj7HWoePckfYMBIDIjUBGOBzFjq5_MiMLYigfVL-BgBFm-Y4CTJN6Q-YNeOFe8sqE3wEpJiW6Pqe4vK2FLBWKKoWcSMhQq0SUFPwB6HllvrmJfFbxmDFBeQYhS7iS7LpZMtfDGndFFBN4Q/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtVFtkKcTGsYfauqZphZ8t49x9w2goSgzJDA3rWfLyxaSdpkarglT1QcpYBvlG-31fATexlg3cpeb86qLV5SX0A6mqeZ8fjTafsEj3DfhTDkLJl0jgIWip4XuB8u55rMVCQAt2HkA6zao/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJ3tHnSMfZMzbEhoWjUEHMcUnGIjmmZjQcfGce6dGRxtQlB52ITvN4PjYmOGhMlyymvn2Zyy1MtX2QRsU3rBImiVvFFy1NHiFLGBU1gKHYmCntajvwSaI2K8e7HzVsFOn-60usmF22KV4/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijVR1Bx6blnKsjXd5I0LEI_V2xp3jmr-JNVmPS1XUMw-jY-pxdpRV_BtffxeMGdinbshoOYgIfSIVLR_KxpoUJBCum3O1SQh8LfEpljyPQGGhGj1sAncLDvBm4WATVEa0-Hd0f9BojsKE/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGlx9iyvBhk3_OQS35jb8UcnPRMlqWYlkFd3REuMWxSJdQ4-AxdZ7BnIRkS0GGagi_W1UusXgH8Pgn9iS1_nhK2cU_uy-eJr_Zx1yHAuQrY05zHXP7mkJap_YdXPXT-YUUTz6v_xGJFeA/s200/sss.gif


back to top