VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Δεν λέει «όχι» στον έρωτα ο Λάμπης Λιβιεράτος


Ο τραγουδιστής ξεκαθαρίζει ότι δεν σκέφτεται να κάνει άλλα παιδιά

Έτοιμος να ερωτευτεί ξανά και να φτιάξει τη ζωή του δηλώνει ο Λάμπης Λιβιεράτος σε συνέντευξή του στο Down Town Κύπρου.

«Είμαι έτοιμος να ξαναφτιάξω τη ζωή μου και να ερωτευτώ πολύ. Κι ένας έρωτας να μου προέκυπτε, τότε που ζούσα τη σκοτεινή περίοδο, θα τον ζούσα. Αλλά πώς να μου τύχαινε αφού ήμουν ξεκομμένος απ’ τα πάντα;», λέει ο τραγουδιστής.

Ο τραγουδιστής πέρασε τα τελευταία χρόνια μία δύσκολη περίοδο στη ζωή του. «Όλο αυτό που πέρασα ήταν κάτι το οποίο έπρεπε να περάσω, για να γίνω αυτός που είμαι σήμερα. Δεν ξέρω αν έγινα καλύτερος ή χειρότερος. Αυτό που ξέρω είναι ότι είμαι πια πολύ διαφορετικός! Ήταν ένα πολύ καλό μάθημα που με βοήθησε να πάω παρακάτω, ένα χαστούκι, αν θες».

Όσο για το τι τον βοήθησε να πατήσει και πάλι στα πόδια του λέει: «Ξέφυγα μέσα από τη μουσική. Η μουσική ήταν το “φάρμακο” για να βγω απ’ το λούκι! Η μουσική με έστησε ξανά στα πόδια μου, πάτησα γερά και επανήλθα!», είπε και συμπλήρωσε: «Φυσικά και τα παιδιά μου! Τα παιδιά μου ήταν πάντα δίπλα μου σε κάθε φάση της ζωής μου! Είχα χρέος γι’ αυτά να βγω απ’ τη μαυρίλα, αλλά χρειαζόμουν και το κατάλληλο “φάρμακο” τη μουσική! Οι κόρες μου είναι η μεγαλύτερή μου αγάπη, οφείλω να είμαι εκεί πάντα δίπλα τους σαν βράχος. Αλλά η πρακτική ενασχόλησή μου με τη μουσική με έκανε να μπορώ να σταθώ και πάλι δίπλα στα παιδιά μου όπως εγώ ήθελα! Να είμαι καλά εγώ για να νιώθουν κι’ εκείνα ολοκληρωμένα!»

Τέλος, ο Λάμπης Λιβιεράτος απάντησε και στο αν θα έκανε οικογένεια με κάποια άλλη γυναίκα:

«Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει στη ζωή σου! Έχω δύο κούκλες, τις λατρεύω, και προς το παρόν αυτό μου φτάνει! Δεν σκέφτομαι να κάνω άλλα παιδιά. Παιδιά έχω και είναι αυτά. Αλλά ο έρωτας πάντα έχει και θα έχει χώρο στη ζωή μου».
Live-Avlesinfo.blogspot.com
Live-Avles : Ρεπορτάζ! - Γεγονότα! - Επικαιρότητα! >> Διαβάστε περισσότερα... Live-Avles : Σπορά σκληρού Σιταριού 2016 στα Σέρβια (Video www.Live-Avles.tv) ...

http://4.bp.blogspot.com/-J95PRO6MFfc/TmYlQkY9Y9I/AAAAAAAAH24/IdH5F_-2CqQ/s1600/hhhhhh33.pnghttp://2.bp.blogspot.com/-K6_b-dZYA84/TmYlf8xClNI/AAAAAAAAH3I/BA2nUQ2l2-M/s1600/icon_media.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-f23u5S6_638/TmYlZqJe4pI/AAAAAAAAH3A/55-Jy5L3BG0/s200/icon_economy.gifhttp://1.bp.blogspot.com/-70EBwKL7F3o/TmYllv3y3dI/AAAAAAAAH3Q/Wgf4n4OXzHc/s200/icon_reportage.gifhttp://2.bp.blogspot.com/-dP29VokSRz4/TmYlrL_tzEI/AAAAAAAAH3Y/C6NpHT8zzbI/s200/sss.gif


back to top