VIDEO:LIVE-AVLES.TV

Πραγματοποιήθηκε η συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την διακοπή των δρομολογίων του Τρένου στη Φλώρινα

Xθες Τετάρτη 9/2 ήταν στην Φλώρινα Ημέρα διαμαρτυρίας για την διακοπή των δρομολογίων του σιδηροδρόμου Φλώρινα-Θεσσαλονίκη. Το πρωί με πρωτοβουλία του Εργατικού Κέντρου Φλώρινας και της Κίνησης Φίλων του Τρένου Φλώρινας έγινε συμβολικά αποκλεισμός της ΔΟΥ Φλώρινας για μερικές ώρες και ακολούθησε επίσκεψη-κατάληψη στην ΕΡΤ Φλώρινας.
Σήμερα, Τετάρτη 9/2 ήταν στην Φλώρινα Ημέρα διαμαρτυρίας για την διακοπή των δρομολογίων του σιδηροδρόμου Φλώρινα-Θεσσαλονίκη. Το πρωί με πρωτοβουλία του Εργατικού Κέντρου Φλώρινας και της Κίνησης Φίλων του Τρένου Φλώρινας έγινε συμβολικά αποκλεισμός της ΔΟΥ Φλώρινας για μερικές ώρες και ακολούθησε επίσκεψη-κατάληψη στην ΕΡΤ Φλώρινας. Κατά τη διάρκεια της ημέρας έγινε μαζική συλλογή υπογραφών στην πλατεία της πόλης. Η ανταπόκριση των πολιτών κάθε ηλικίας ήταν συγκλονιστική και αποδεικνύει την έντονη διάθεση των πολιτών να υπερασπιστούν το τρένο τους. Σε μια μόνο μέρα συλλέχτηκαν περισσότερες από 3500 υπογραφές. Το σύνολο των υπογραφών στο ψήφισμα της 6ης Φεβρουαρίου (επισυνάπτεται) ξεπερνά τις 6000 συνυπολογίζοντας και περίπου 1000 υπογραφές που έχουν κατατεθεί στο διαδίκτυο. Οι υπογραφές θα παραδοθούν από τους αιρετούς της περιοχής στον υπουργό οικονομικών την Παρασκευή. 11/2 Η ημέρα δράσης κορυφώθηκε με μαζική συγκέντρωση αρκετών εκατοντάδων πολιτών στην κεντρική πλατεία της Φλώρινας. Μεγάλη συμμετοχή είχαν οι νέοι που έδωσαν και τον τόνο με ζωντανή μουσική, συνθήματα. Τα πανό της εκδήλωσης ήταν πρωτότυπες δημιουργίες των φοιτητών της σχολής καλών τεχνών τους ΠΔΜ. Τα πολύ μικρά παιδιά είχαν και αυτά την ευκαιρία να ζωγραφίσουν πικέτες και αφίσσες. Στη συγκέντρωση μίλησαν ο εκπρόσωπος της Κίνησης Φίλων του Τρένου Φλώρινας Μιχάλης Πετράκος και ο Πρόεδρος του Εργατικού κέντρου Φλώρινας Στέφανος Μπίρος. Χαιρετισμό απεύθυνε και εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών. Ο Μιχάλης Πετράκος υπογράμμισε την αποφασιστικότητα με την οποία οι Φλωρινιώτες διεκδικούν το δικαίωμά τους στις βιώσιμες μεταφορές, διευκρίνισε ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι επαρκές ένα «μικρό» τρένο με 2 δρομολόγια που το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει θα είναι η απαξίωση και τελικά η οριστική του κατάργηση. Κατέληξε αναλύοντας το σύνολο των αιτημάτων της Κίνησης για την βιώσιμη ανάπτυξη στο τομέα των μεταφορών και την ανάδειξη της Φλώρινας σε σιδηροδρομικό κόμβο με την βελτίωση της υπάρχουσας γραμμής, τη σύνδεση με τον Αθήνα, συνδυασμένες μεταφορές για τις τουριστικές περιοχές της Φλώρινας (Πρέσπες, Πισοδέρι. Νυμφαίο), και διεθνή δρομολόγια προς Μοναστήρι και Πόγραδετς. Ο Στέφανος Μπίρος τόνισε τον πρωταρχικό στόχο της επαναφοράς δρομολογίων του τρένου στον Ακριτικό Νομό, αναφέρθηκε στην ιστορική και συναισθηματική σχέση του κάθε Φλωρινιώτη με το τρένο και σημείωσε ότι το τρένο είναι το μόνο δημόσιο μέσο μεταφοράς με πρόσβαση στην Περιοχή. Χαρακτήρισε απαράδεκτη τη στάση του προέδρου της ΤΡΕΝΟΣΕ που απαιτεί η γραμμή να είναι κερδοφόρα για να λειτουργήσει και ζήτησε αξιολόγηση και ένταξη στις άγονες γραμμές με ισότιμους όρους. Επίσης αναφέρθηκε στο δικαίωμα της Φλώρινας στην πρόοδο και την ανάπτυξη τονιζοντας ότι δεν αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι της υπόλοιπης Ελλάδας. Σημείωσε τον μεγάλο αριθμό των φοιτητών της πόλης που μετακινούνται κυρίως με τρένο και κατέληξε « το τρένο είναι δικαίωμα και όχι πολυτέλεια. Η Φλώρινα αποφάσισε: Θέλουμε εκσυγχρονισμό των τρένων και όχι την κατάργησή τους». Στην συγκέντρωση στάλθηκαν σχετικά ψηφίσματα από πολλούς φορείς της Περιοχής, και μήνυμα συμπαράστασης του Δικτύου ΕΠΙΒΑΤΗΣ (επισυνάπτεται). Ευχαριστούμε όλους τους αιρετούς, τους φορείς και τους εκατοντάδες πολίτες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας. Φωτογραφίες από τις εκδηλλωσεις, λόγω μεγέθους, είναι αναρτημένες στην διεύθυνση: https://picasaweb.google.com/tzoupidis/ISjnKF?feat=email# Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας http://www.facebook.com/pages/Theloume-to-traino-piso-sten-Phlorina/152323408155907 Για περισσότερες πληροφορίες Μιχάλης Πετράκος, τηλ. 2385051868, 6942984455
Ψήφισμα 6ης Φεβρουαρίου - ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Η περιοχή Φλώρινας έχει υποστεί πολλαπλά χτυπήματα τον τελευταίο χρόνο από τον περιορισμό των δαπανών και την αύξηση της φορολογίας. Η κοινωνία μας μαστίζεται από την υψηλότερη ανεργία πανελλαδικά (15%) την μεγαλύτερη μείωση οικονομικής δραστηριότητας και κυρίως την έλλειψη προοπτικής. Σε αυτό το ζοφερό περιβάλλον η κατάργηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με την υπόλοιπη Ελλάδα εντείνει την απομόνωση της περιοχής μας και υπονομεύει την προοπτική της βιώσιμης κινητικότητας για τους πολίτες και τους επισκέπτες. Πλήττει κυρίως τους φτωχότερους από μας που στερούνται έτσι τη δυνατότητα οικονομικής μετακίνησης. Δηλώνουμε ότι δεν πρόκειται ποτέ την αποδεχτούμε μια τέτοια εξέλιξη, αντίθετα θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις να αναπτυχθούν οι σιδηροδρομικές μεταφορές με επιπλέον δρομολόγια και νέες συνδέσεις. Το τρένο είναι ένα προσιτό, άνετο και φιλικό στο περιβάλλον μέσο μεταφοράς που προσέφερε πολλά στην ποιότητα ζωής και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής μας μέχρι τώρα και ζητούμε, με την βελτίωση και επέκταση της σύνδεσης μας, να μας μεταφέρει στο μέλλον. Επειδή Το τρένο είναι δικαίωμα και όχι πολυτέλεια Η Ελλάδα δεν τελειώνει στην Έδεσσα Θέλουμε να αφήσετε το τρένο να μας πάει στο μέλλον Απαιτούμε την άμεση επαναλειτουργία των δρομολογίων Φλώρινας Θεσσαλονίκης με πλήρη δρομολόγια. Σε καμία περίπτωση δεν δεχόμαστε ανεπαρκή σχέδια των 2 δρομολογίων ημερησίως. Την ανάκληση της αύξησης της τιμής των εισιτηρίων, ιδίως την κατάργηση της έκπτωσης της επιστροφής. Διεκδικούμε Την βελτίωση της υπάρχουσας γραμμής, τη σύνδεση με τον Αθήνα, συνδυασμένες μεταφορές για τις τουριστικές περιοχές της Φλώρινας (Πρέσπες, Πισοδέρι. Νυμφαίο), και διεθνή δρομολόγια προς Μοναστήρι.
Ειδήσεις
Live-Avlesinfo.blogspot.com
Live-Avles : Ρεπορτάζ! - Γεγονότα! - Επικαιρότητα! >> Διαβάστε περισσότερα... Live-Avles : Σπορά σκληρού Σιταριού 2016 στα Σέρβια (Video www.Live-Avles.tv) ...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj7HWoePckfYMBIDIjUBGOBzFjq5_MiMLYigfVL-BgBFm-Y4CTJN6Q-YNeOFe8sqE3wEpJiW6Pqe4vK2FLBWKKoWcSMhQq0SUFPwB6HllvrmJfFbxmDFBeQYhS7iS7LpZMtfDGndFFBN4Q/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtVFtkKcTGsYfauqZphZ8t49x9w2goSgzJDA3rWfLyxaSdpkarglT1QcpYBvlG-31fATexlg3cpeb86qLV5SX0A6mqeZ8fjTafsEj3DfhTDkLJl0jgIWip4XuB8u55rMVCQAt2HkA6zao/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJ3tHnSMfZMzbEhoWjUEHMcUnGIjmmZjQcfGce6dGRxtQlB52ITvN4PjYmOGhMlyymvn2Zyy1MtX2QRsU3rBImiVvFFy1NHiFLGBU1gKHYmCntajvwSaI2K8e7HzVsFOn-60usmF22KV4/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijVR1Bx6blnKsjXd5I0LEI_V2xp3jmr-JNVmPS1XUMw-jY-pxdpRV_BtffxeMGdinbshoOYgIfSIVLR_KxpoUJBCum3O1SQh8LfEpljyPQGGhGj1sAncLDvBm4WATVEa0-Hd0f9BojsKE/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGlx9iyvBhk3_OQS35jb8UcnPRMlqWYlkFd3REuMWxSJdQ4-AxdZ7BnIRkS0GGagi_W1UusXgH8Pgn9iS1_nhK2cU_uy-eJr_Zx1yHAuQrY05zHXP7mkJap_YdXPXT-YUUTz6v_xGJFeA/s200/sss.gif


back to top