Αναντιστοιχία στη μείωση της τιμής σε σχέση με το μπρεντ δείχνουν τα στοιχεία της ΠΟΠΕΚ
Οι φόροι που επιβάλλονται στα καύσιμα, οι οποίοι παραμένουν σταθεροί
και δεν επηρεάζονται από τη διακύμανση των διεθνών τιμών του πετρελαίου
είναι ο λόγος που η ποσοστιαία μείωση των λιανικών τιμών στα πρατήρια
είναι μικρότερη από την αντίστοιχη μείωση του αργού.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), σύμφωνα με τα οποία από την αρχή του χρόνου η τιμή του πετρελαίου BRENT μειώθηκε κατά 45% (από 112 σε 61 δολάρια το βαρέλι), ενώ η μέση τιμή της αμόλυβδης υποχώρησε κατά 12,5% (από 1,649 σε 1,444 ευρώ το λίτρο) και του πετρελαίου κίνησης κατά 13,3% (από 1,376 σε 1,192 ευρώ). Οι φόροι αποτελούν σήμερα το 65,78% της λιανικής τιμής της αμόλυβδης και το 47,22% του ντίζελ, αναφέρει η ΠΟΠΕΚ.
Οι εξαιρετικά μειωμένες τιμές του BRENT, σε συνδυασμό με την ανάλογη μείωση του ΕΦΚ έστω και κατά 10%, παράλληλα με τον αποτελεσματικό έλεγχο της παράνομης διακίνησης καυσίμων και όχι με τον επικοινωνιακά προβαλλόμενο, θα βοηθήσουν ουσιαστικά στην επιδιωκόμενη αναπτυξιακή πορεία της χώρας, επισημαίνει ακόμη η ΠΟΠΕΚ.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), σύμφωνα με τα οποία από την αρχή του χρόνου η τιμή του πετρελαίου BRENT μειώθηκε κατά 45% (από 112 σε 61 δολάρια το βαρέλι), ενώ η μέση τιμή της αμόλυβδης υποχώρησε κατά 12,5% (από 1,649 σε 1,444 ευρώ το λίτρο) και του πετρελαίου κίνησης κατά 13,3% (από 1,376 σε 1,192 ευρώ). Οι φόροι αποτελούν σήμερα το 65,78% της λιανικής τιμής της αμόλυβδης και το 47,22% του ντίζελ, αναφέρει η ΠΟΠΕΚ.
Οι εξαιρετικά μειωμένες τιμές του BRENT, σε συνδυασμό με την ανάλογη μείωση του ΕΦΚ έστω και κατά 10%, παράλληλα με τον αποτελεσματικό έλεγχο της παράνομης διακίνησης καυσίμων και όχι με τον επικοινωνιακά προβαλλόμενο, θα βοηθήσουν ουσιαστικά στην επιδιωκόμενη αναπτυξιακή πορεία της χώρας, επισημαίνει ακόμη η ΠΟΠΕΚ.