VIDEO:LIVE-AVLES.TV

The use of colours

The use of Color At the end of the 19th century a group of painters abandoned the use of colour as we know it was used in earlier periods.. This group of artists were influenced by Cezanne, Van Gogh, and Gauguin. Led by Henri Matisse, they were known as the Fauves, or "the wild beasts." They used brilliant hues not to describe objects, but made colour the subject of painting itself. A painting in the "Fauvist Manner" was one that related color shapes; rather than unifying a design with lines. This turn from tradition brought an integrity to color which was regarded on its own merit and was used from the painting tubes without much mixing. Using colour is not at all mystical, but some basic ideas must be made clear if we want to use it without fear and drive it to the directions we have in mind. Color Basics Colour is the characteristic of light described by a color name. It is a fact that color is light, and light is composed of many colours—the ones we see in a rainbow: red, orange, yellow, green, blue, and violet. Objects absorb certain wavelengths and reflect others back to the viewer. We perceive these wavelengths as colour. A colour is described in three ways: by its name, how pure or desaturated it is, and its value or lightness. Although pink, crimson, and brick are all variations of the color red, each hue is made different by its saturation, intensity, and value. Ιntensity, saturation and luminance/value are inter-related terms and have to do with the description of a color. Saturation: The degree of purity of a hue, that is how red is a red for example, Ταor if it is broken with another colour. Intensity: The brightness or dullness of a hue. One may lower the intensity by adding white or black. Luminance / Value: A measure of the amount of light reflected from a hue. Those hues with a high content of white have a higher luminance or value. Shade and tint are terms that refer to a variation of a hue. A hue produced by the addition of black. Tint: A hue produced by the addition of white Color Combinations Color combinations may pass unnoticed when pleasing, yet offend dramatically when compositions seem to clash. One outcome we seek in the final form or composition, is a successful use of color. We determine whether or not we are successful by critically assessing the visual balance and harmony of the final composition—balance and harmony are achieved by the visual contrast that exists between color combinations. Planning a successful color combination begins with the investigation, and understanding, of color relationships. Using a color wheel and a template, the relationships between colors are easy to identify. Monochromatic Relationship Colors that are shade or tint variations of the same hue. Complementary Relationship Those colors across from each other on a color wheel. Analogous Relationship Those colors located adjacent to each other on a color wheel. Triad Relationship Three hues equally positioned on a color wheel

Η χρήση του χρώματος

Η χρήση του Χρώματος Κοντά στο τέλος του 19ου αιώνα μία ομάδα ζωγράφων εγκατέλειψε τη χρήση του χρώματος όπως το γνωρίσαμε από προηγούμενες περιόδους. Αυτή η ομάδα ζωγράφων επηρεάστηκε από τους Σεζάν, Βαν Γκογκ και Γκωγκέν. Καθοδηγούμενοι από τον Ματίς έγιναν γνωστοί ως οι «Φωβιστές» ή «άγρια θηρία». Χρησιμοποιούσαν λαμπρές αποχρώσεις όχι για να αποδώσουν κάποια αντικείμενα αλλά να χρησιμοποιήσουν το χρώμα ως αυτοσκοπό. Ένα έργο ζωγραφισμένο με το στυλ των Φωβιστών συσχέτιζε χρωματικά σχήματα ,παρά ένωνε το σχέδιο με γραμμές. Αυτή η στροφή από την παράδοση προσέδωσε στο χρώμα μία ακεραιότητα που απέκτησε μία δική του διάσταση καθώς αυτό χρησιμοποιείται απευθείας από τα σωληνάρια με ελάχιστη ανάμειξη. Η χρησιμοποίηση του χρώματος δεν έχει κάτι το μυστικιστικό, αλλά πρέπει να ξεκαθαριστούν κάποιες βασικές ιδέες εάν θέλουμε να το χρησιμοποιούμε χωρίς φόβο και να το οδηγούμε εκεί που εμείς θέλουμε. Τα βασικά του χρώματος Το χρώμα είναι το χαρακτηριστικό του φωτός που περιγράφεται με το όνομα του χρώματος. Είναι γεγονός ότι το χρώμα είναι φως και το φως αποτελείται από πολλά χρώματα—όπως τα χρώματα του ουράνιου τόξου, κόκκινο, πορτοκαλί, πράσινο μπλε και βιολετί. Τα αντικείμενα απορροφούν συγκεκριμένα μήκη κύματος και αντανακλούν άλλα πίσω στo θεατή. Αντιλαμβανόμαστε αυτά τα μήκη κύματος ως χρώμα. Ένα χρώμα περιγράφεται με τρεις τρόπους :Από το όνομα του, πόσο καθαρό, ή μη κορεσμένο και από την τονικότητα, ή φωτεινότητα του χρώματος. Μολονότι το ροζ, το πορφυρό, και το κεραμιδί είναι όλα παραλλαγές του κόκκινου κάθε απόχρωση γίνεται διαφορετική από τον κορεσμό, την ένταση και την τονικότητα. Η ένταση, ο κορεσμός και η φωτεινότητα /τονικότητα συσχετίζονται και έχουν να κάνουν με την περιγραφή του χρώματος Ο κορεσμός: Είναι ο βαθμός καθαρότητας του χρώματος ,δηλαδή πόσο κόκκινο είναι το κόκκινο, η αν είναι σπασμένο από κάποιο άλλο χρώμα. Η ένταση: Είναι πόσο λαμπρή .ή μουντή είναι μία απόχρωση. Μπορούμε να μειώσουμε ,ή να αυξήσουμε την ένταση με άσπρο, ή μαύρο. Η φωτεινότητα / τονικότητα : Είναι η μέτρηση της ποσότητας του φωτός που αντανακλάται από μία απόχρωση. Οι αποχρώσεις με περισσότερο άσπρο έχουν μεγαλύτερη φωτεινότητα ,ή τονικότητα. Η σκιά και η απόχρωση : Είναι όροι που αναφέρονται σε παραλλαγή του χρώματος. Η σκιά: Είναι το χρώμα που παράγεται με την προσθήκη του μαύρου. Η απόχρωση (tint) : παράγεται με την προσθήκη του λευκού. Συνδυασμοί χρωμάτων Οι συνδυασμοί χρωμάτων μπορεί να περάσουν απαρατήρητοι όταν είναι ευχάριστοι, ωστόσο μας προκαλούν όταν οι συνδυασμοί φαίνονται να συγκρούονται. Το τελικό αποτέλεσμα που επιδιώκουμε στην τελική του μορφή, ή σύνθεση είναι η επιτυχημένη χρήση του χρώματοs Γνωρίζουμε κατά πόσο είμαστε επιτυχημένοι, ή όχι ελέγχοντας την οπτική ισορροπία και την αρμονία της τελικής σύνθεσης. Η ισορροπία και η αρμονία επιτυγχάνονται με την οπτική αντίθεση που υπάρχει ανάμεσα στους συνδυασμούς χρωμάτων. Ο σχεδιασμός ενός επιτυχημένου χρωματικού συνδυασμού αρχίζει με την έρευνα και την κατανόηση των σχέσεων των χρωμάτων. Χρησιμοποιώντας τη χρωματική ρόδα είναι εύκολο να εντοπίσουμε αυτές τις σχέσεις ανάμεσα στα χρώματα. Μονοχρωματική σχέση: Τα χρώματα είναι παραλλαγές της ίδιας απόχρωσης. Η συμπληρωματική Σχέση: Είναι η σχέση όπου τα χρώματα είναι απέναντι στο χρωματικό τροχό, όπως κόκκινο με πράσινο , πορτοκαλί με μπλε ,ή βιολετί με κίτρινο Η Αναλογική Σχέση: Τα χρώματα είναι το ένα δίπλα στο άλλο όπως παραδείγματος χάριν κίτρινο, πορτοκαλί και κόκκινο. Η Τριαδική σχέση: Οι τρεις αποχρώσεις βρίσκονται σε ίσες αποστάσεις στο χρωματικό τροχό.
Live-Avlesinfo.blogspot.com
Live-Avles : Ρεπορτάζ! - Γεγονότα! - Επικαιρότητα! >> Διαβάστε περισσότερα... Live-Avles : Σπορά σκληρού Σιταριού 2016 στα Σέρβια (Video www.Live-Avles.tv) ...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj7HWoePckfYMBIDIjUBGOBzFjq5_MiMLYigfVL-BgBFm-Y4CTJN6Q-YNeOFe8sqE3wEpJiW6Pqe4vK2FLBWKKoWcSMhQq0SUFPwB6HllvrmJfFbxmDFBeQYhS7iS7LpZMtfDGndFFBN4Q/s1600/hhhhhh33.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtVFtkKcTGsYfauqZphZ8t49x9w2goSgzJDA3rWfLyxaSdpkarglT1QcpYBvlG-31fATexlg3cpeb86qLV5SX0A6mqeZ8fjTafsEj3DfhTDkLJl0jgIWip4XuB8u55rMVCQAt2HkA6zao/s1600/icon_media.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJ3tHnSMfZMzbEhoWjUEHMcUnGIjmmZjQcfGce6dGRxtQlB52ITvN4PjYmOGhMlyymvn2Zyy1MtX2QRsU3rBImiVvFFy1NHiFLGBU1gKHYmCntajvwSaI2K8e7HzVsFOn-60usmF22KV4/s200/icon_economy.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijVR1Bx6blnKsjXd5I0LEI_V2xp3jmr-JNVmPS1XUMw-jY-pxdpRV_BtffxeMGdinbshoOYgIfSIVLR_KxpoUJBCum3O1SQh8LfEpljyPQGGhGj1sAncLDvBm4WATVEa0-Hd0f9BojsKE/s200/icon_reportage.gifhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGlx9iyvBhk3_OQS35jb8UcnPRMlqWYlkFd3REuMWxSJdQ4-AxdZ7BnIRkS0GGagi_W1UusXgH8Pgn9iS1_nhK2cU_uy-eJr_Zx1yHAuQrY05zHXP7mkJap_YdXPXT-YUUTz6v_xGJFeA/s200/sss.gif


back to top